1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A dohányáruk reklámjának július 1-én bevezetett tilalma miatt csaknem 300 millió forintos forgalomtól eshetnek el a reklámügynökségek éves szinten.

A dohányáruk reklámjának július 1-én bevezetett tilalma miatt csaknem 300 millió forintos forgalomtól eshetnek el a reklámügynökségek éves szinten - közölte Egri Gábor, a Magyarországi Reklámügynökségek Szövetségének (MaRS) főtitkára.

Hozzátette: a dohányipari cégek tavaly mintegy 3 milliárd forintot költöttek hirdetésre, amelynek 10 százaléka érinti a reklámügynökségek forgalmát. A reklámra költött összeg 51 százaléka közterületen, 7 százaléka moziban, 35 százaléka színes lapokban, magazinokban, 7 százaléka napilapokban jelent meg.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!