2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Úgy tűnik, az online apróhirdetési piacon az emberek szívesen fizetnek, hogy ne kelljen találkozókat szervezniük és bajlódniuk a csomagokkal.

Az elmúlt egy évben a Jófogás apróhirdetési portálon elérte az 1 milliót a Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések száma. Ennek lényege, hogy a csomag eljuttatását nem nekünk kell megoldanunk, hanem egy futárcég végzi azt. Nem kell időpontot egyeztetni a vásárlóval, nem kell
idegeneket beengednünk az otthonunkba, vagy várakozni a megbeszélt találkozóhelyen, ráadásul így bárhol az országban találhatunk vevőt a fizikai korlátok leomlásával - derül ki a Jófogás.hu közleményéből.

Hogy a szolgáltatásra az OLX ügyfélkörének is lett volna igénye, azt jól jelzi, hogy a 2015. május 11-i összeolvadást követően az addigi napi átlag 850 Háztól-Házig-gal feladott hirdetés száma hirtelen 1100 fölé nőtt.

Ez egyébként nem meglepő, hiszen a cég közleménye szerint a potenciális vevőkör országos szintre emelésével a hirdetési idők is nagyon lerövidültek. A Jármű kategóriában átlagosan majd’ egy héttel gyorsította meg az adásvételeket a Háztól-Házig szolgáltatás, míg az Otthon, háztartás kategóriában is több nappal gyorsabban sikerült túladni a termékeken. A Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések negyede a Divat, ruházat kategóriából került ki. Ezt követi a Műszaki cikkek, elektronika kategória 21 és a Baba-mama kategória 18 százalékkal. A legnagyobb értékű áruk címét két kamerás drón, illetve egy western nyereg birtokolja. Az 1 millió hirdetést összesen közel 100 ezer felhasználó adta fel, melyek 90 százaléka magánszemély volt.

A Jófogás.hu szerint a jövő az, hogy az online kereskedelem minden offline nyűgét le kell venni az emberek válláról. A szolgáltatás sikerét visszaigazolja az is, hogy a Jófogást is üzemeltető nemzetközi médiavállalat több más országában is folytat már előrehaladott egyeztetéseket a szolgáltatás bevezetéséről.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!