3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Fülbevaló májkrémes korongból, díszítő csíkok italos kartondobozból, mellény PET palackok kupakgyűrűjéből: D. Tóth Kriszta újságíró, M. Kiss Csaba riporter, Görög Zita modell és Kovács Emese úszóbajnok bújt - egy plakátfotózás kedvéért - különböző újrafelhasznált anyagokból és hulladékokból készült ruhákba, hogy felhívják a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára.

A tavalyi nagy sikerre való tekintettel az ÖKO-Pannon Kht. idén is elindítja egy hónapos kampányát, ami a szelektív hulladékgyűjtésre, a hulladékok körforgására hívja fel a figyelmet. Az elmúlt évhez hasonlóan most is öt ismert személyt kértek fel arra, hogy részt vegyen a népszerűsítő kampányban, és képviselje az ügyet különböző hulladékokból készült ruhákba bújva. A kampányban idén D. Tóth Kriszta újságíró, Görög Zita modell, Kovács Emese úszó, M. Kiss Csaba riporter és Novák Péter koreográfus vállalata a felkérést, így június 1-je és 31-e között ők láthatók közterületi plakátokon.  

A sztárok által viselt kreációkhoz műanyag palackot, szemeteszsákot, befőttesüveget, tejesdobozt és más hulladékot használtak fel a tervező művészek. A hírességek arról is beszéltek a keddi sajtótájékoztatón, hogy miért vállaltak részt ebben a kampányban: az akció célja ráirányítani a figyelmet az újrahasznosításra.

A megjelent hírességek - Novák Péter moderátor vezetésével - elsősorban azt hangsúlyozták, hogy gyermekeik, a jövő generációja iránt tartoznak felelősséggel. Novák Péter elmondta: ő maga is környezettudatos és arra törekszik, hogy így élje az életét.

Mint ismert, tavaly Gryllus Dorka, Tóth Gabi, Kásás Tamás, Till Attila és Szilágyi Tibor szerepeltek a kampányban. A Kht. az akció után nagyon sok pozitív visszajelzést kapott, ezért úgy döntött, hogy 2008-ban is elindítja a figyelemfelkeltő kampányt.

„Célunk az, hogy az élet különböző területének közismert, több generációt képviselő, hiteles személyiségein keresztül hatásosan bemutassuk, hogy a hulladék nem szemét, a hulladék érték” – mondta Viszkei György, az ÖKO-Pannon Kht. ügyvezető igazgatója.

A kampány alapötlete az volt, hogy ismert emberek a hulladék nem mindennapi bemutatásával hívják fel a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára. Az ÖKO-Pannon Kht. megalakulása óta végez lakossági szemléletformáló és oktató tevékenységet annak érdekében, hogy elfogadtassa a helyes hulladékkezelés módszerét, és azt mindennapi tevékenységgé tegye. Rávilágít arra, hogy a körfolyamat lényege a hulladékok újrahasznosítása, és ennek elengedhetetlen előfeltétele a szelektálás. A Kht. koordináló szervezetként hangolja össze a rendszerbe bekapcsolt városok, a helyi közszolgáltatók és más hulladékgyűjtők és hasznosítók tevékenységeit, az anyagok áramlását, a kibocsátástól és a gyűjtésen át egészen a hasznosításig. A kampányban szereplő ruhák mindezt jól alátámasztják, hiszen valóban hulladékból készültek.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!