1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Európában egyedülálló marketing módszert alkalmaz a Borsodi Sörgyár Rt. dobozos termékénél. Egy Amerikában már bevált technikai eljárást vetnek be legújabb kampányukban.

Ennek révén készpénz-, illetve pénzutalvány-nyereményhez juttatják a fogyasztókat. A marketingakció nyereményalapja 20 millió forint. Lapunk kérdésére, hogy a teljes akció mibe kerül a söripari cégnek, Bognár Gyula elnök-vezérigazgató nem kívánt válaszolni. Jelezte, hogy az eddig csak az USA-ban hasznosított eljárás haszonnal kecsegtet, dobozos söreik fogyasztásának növekedését is remélik tőle. A cég tavaly 30 százalékot meghaladó piaci részesedésével vezető lett a hazai gyártók között, és ezt az idén is szeretnék megőrizni.

A cég a hazai gyárak által tavaly értékesített 7,1-7,2 millió hektoliter sörből 2,15 millióval részesedett. Árbevétele megközelítette a 33 milliárd forintot. Adózás előtti eredménye 4,7 milliárd forint volt, 54 százalékkal magasabb az előző évinél.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!