2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egymilliárd eurós költségvetéssel indul a Nivea eddigi legnagyobb nemzetközi kampánya. A kampány arca Rihanna lesz.

A Beiersdorf a napokban jelentette be, hogy a Nivea, a világ legnagyobb bőrápoló márkája nemzetközi kommunikációs ügynökségével, a DraftFCB-vel közösen új kampányba kezd "100 év tapasztalat az ápolt bőrért egy életen át” címmel.

"Fontos pillanat ez a Nivea számára. A „100 év tapasztalat az ápolt bőrért egy életen át” szlogennel futó kampány célja, hogy a márka kulcsértékeire építve elősegítse a Nivea fenntartható és profitábilis növekedését” – mondta Markus Pinger, a Beiersdorf vállalat NIVEA márkáért felelős elnökségi tagja. "Novemberben döntöttünk úgy, hogy a DraftFCB legyen a márka globális vezető kommunikációs ügynöksége. Együtt dolgoztunk ki egy új ügynökségi modellt, mely még gyorsabbá, még inkább innovatívvá tesz bennünket, és lendületet ad a nemzetközi növekedésnek.”

A mostani akció a Nivea történetének legnagyobb és legintegráltabb marketingkampánya. Tartalmaz tv- és nyomtatott sajtóbeli reklámokat, megjelenéseket különféle digitális eszközökön és az internet közösségi oldalain, s természetesen ezúttal sem maradnak el a kiskereskedelmi aktivációk. A cél az, hogy az ikonikus márkát egy új ötlet alapján új megvilágításba helyezzük.

A jubileum alkalmából a világhírű énekesnő, Rihanna lesz a Nivea hangja: a rocksztár "California King Bed” című száma az egész centenáriumi kampányt végigkíséri majd.

A nemzetközi kampány középpontjában azok az értékek állnak, melyek generációk óta a Nivea márkához kapcsolódnak: bizalom, őszinteség, megbízhatóság, minőség és család. A vizuális megoldások méltóak a bőrápolás fontosságához; minden egyes kép visszaadja azt a közelséget, amely a különböző nemű, korú és nemzetiségű emberek közötti kapcsolatokat jellemzi.

A kampány a televízióban és a nyomtatott sajtóban már elkezdődött Ausztráliában, Ausztriában, Olaszországban, Új-Zélandon, Lengyelországban és Svájcban, a többi országban pedig a következő hetekben és hónapokban indul. További kampányokra lehet számítani a jövőben az olyan fontosabb termékvonalakat illetően, mint a Visage, a Body vagy a Deo.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!