2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A magyarországi weben újdonságnak számító megoldásokat vet be az adidas, a Hewlett Packard és a Raiffeisen Bank őszi-téli reklámkampányaiban.

"A kirowskiban kilenc hónapja létező rekláminnovációs műhely által létrehozott új hirdetési eszközök jelentősen hozzájárultak ahhoz, hogy 2001-et a minőségi fejlődés évének nevezik az online reklámpiacon" - összegzi a tapasztalatokat Novák Péter, a kirowski médiaigazgatója.

"A műhely ügyfelei céljait legjobban szolgáló, a hazai és nemzetközi trendeken alapuló és azokat sok esetben meghaladó, valamint kiemelt szempontként az internezési szokásokat is figyelembe vevő reklámeszközöket talál ki és valósít meg. A jövő évre is tartogatunk újdonságokat".

Szintén a kirowski készítette a Raiffeisen Bank hitelkártyáit
népszerűsítő microsite-ot, valamint az azt bevezető kampány eszközeit, amelyek a célcsoport kreatív szegmentációjának köszönhetően egy-egy körülhatárolt fogyasztói közösség elvárásaihoz igazodnak. A leglátogatottabb weboldalakon elhelyezett flash-banner három részre osztott felülete az egérrel pörgethető, így készteti a bankkártyák iránt
kevésbé érdeklődő internetezőket arra, hogy válogassanak a nekik tetsző stíluselemek közül. Az online áruházak oldalain egymásból kipattanó karácsonyi ajándékdobozok hívták fel a figyelmet a hitelkártyákra, az utazási portálokon pedig téli úticélok villannak fel. Egyedi fejlesztés a Népszabadság Online fejlécét egy időre szarvas-vontatta szánnal betakaró eszköz.

"A kreativitás az interneten sem merül ki a kivitelezés
ötletességében" - fűzi hozzá Pawlowszky Tamás, a kirowski kreatív
igazgatója. "Ugyanolyan fontos, hogy a különféle jellemzőkkel bíró rész-célcsoportokat a legérzékenyebb pontjaikon érintsük meg: olyan módon elegyedjünk velük szóba, hogy az üzenet hitelessége ne csorbuljon, ugyanakkor elérjük a kitűzött célokat. A Raiffeisen-kampány online eszközei erre mutatnak jó példát: az átkattintási arányok magukért beszélnek."

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!