3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Pannon Festék Hálózat néven új kereskedelmi lánc jött létre a festékpiacon, amelyet festék szakkereskedések, illetve az egyik legnagyobb hazai festékgyártó vállalat, a Poli-Farbe hozott létre. A közös fellépéstől és az egységes kommunikációtól a magyar tulajdonú kis- és közép-vállalkozások a piaci pozícióik megerősödését várják.

Tavaszig harminc, 2012 végére pedig várhatóan 140 üzletegysége lesz a Pannon Festék Háló-zatnak, amelyet magyar tulajdonú szakkereskedések, valamint az egyik legnagyobb hazai fes-tékgyártó vállalat, a Poli-Farbe hozott létre a közös fellépés, az egységes kommunikáció és a magyar vásárlók megnyerése érdekében. Magyarországon több mint 1000 olyan festéküzlet van, amely családi vállalkozás vagy abból nőtte ki magát az utóbbi években, ők adják a 33 milliárdosra becsült hazai festék piac forgalmának mintegy 78 százalékát. A magyar tulajdonú szakkereskedések az egyik legnagyobb elszenvedői a multinacionális cégek térnyerésének, illetve a gazdasági válságnak. Az építőipar, a hőszigetelés és a barkács piac mélyrepülése el-lenére a festékekre még viszonylag jó a kereslet, hiszen bizonyos típusú ingatlanok estén kö-telező a rendszeres tisztasági festés, ráadásul sok vásárló komolyabb felújítás helyett a költ-ségkímélő szobafestést választotta otthonszépítésnek.

A festékpiac komoly likviditási gondokkal küzd, sok a bizonytalanság. A szakkereskedések évek óta szerettek volna összefogni, de ehhez nem volt megfelelő anyagi és szervezési kapaci-tásuk, amit most a Poli-Farbe biztosít – mondta Szabó Antal, a Poli-Farbe Kft. ügyvezető igazgatója a Pannon Festék Hálózat budapesti sajtótájékoztatóján. Hozzátette: a piackutatási adatok szerint a vásárlók részéről egyre erősebb az igény a minőségi magyar termékek iránt, ráadásul a festék szakkereskedésekben szaktanácsokkal, színkeverési technológiával és mes-terember ajánlással is tudják segíteni a fogyasztókat.

A Pannon Festék Hálózat egy új festékkereskedelmi koncepción alapul, amelynek lényege, hogy a szakkereskedő saját üzleteit „újranyitva” kiemelt eladáshelyi megjelenést biztosít a minőségi magyar termékeknek. A hálózat szakmai és pénzügyi háttérét nagyrészt a Poli-Farbe biztosítja, hiszen évi csaknem 7 milliárd forintos bevételének mintegy 82 százalékát a festék-boltok és szakkereskedések adják, így létkérdés a bócsai cég számára, hogy ezek a kereskedők életben maradjanak és megerősítsék piaci pozícióikat.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!