1p

Elégedettségi felmérés indul november 17-től az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) ügyfélszolgálatain és honlapján.

Az APEH csütörtöki közleménye szerint az adózó magánszemélyektől és vállalkozóktól kapott vélemények, az APEH képének, szolgáltatásainak és tevékenységének minőségéről szerzett információk fontos visszajelzést adhatnak az adóhatóság munkájának és működésének helyes irányairól, az esetleg szükséges változtatásokról.

Jövő hét hétfőtől két héten át az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy tíz kérdést tartalmazó kérdőívet lehet kitölteni az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről.

Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a hatóság internetes oldalát.

A válaszokat decemberben összegzik a hivatal szakemberei és tesznek javaslatokat esetleges változtatásokra.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!