2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A bankoknak és más pénzügyi intézményeknek az elmúlt években jellemző termék- és szolgáltatás-fókuszú kommunikáció mellett jóval nagyobb hangsúlyt kell fektetniük a vállalati kommunikációra annak érdekében, hogy visszaszerezzék az ügyfelek és a szélesebb közvélemény bizalmát.

E célból alapértékeik és a gazdaságban betöltött szerepük megjelenítésére, ügyfeleik pénzügyi tudatosságának és tájékozottságának növelésére, továbbá a fogyasztók alaposabb és részletesebb tájékoztatására kell törekedniük - mondta a Davosban megrendezett Világkommunikációs Fórum „A Bankszektor reputációja” című kerekasztal-beszélgetésének magyar moderátora, dr. Hegyi Gábor, a Capital Communications vezetője.

„A pénzügyi intézmények a gazdasági válság kialakulásával összefüggésben az őket érő kritikák miatt a megszólalás vagy a hallgatás dilemmájával szembesültek az elmúlt években. Mivel többségük az utóbbit választotta, nehezen tudtak adekvát válaszokat adni a válság kialakulásáért őket ért bírálatokra, és nem hangsúlyozták eléggé a globális gazdaság működtetésében és élénkítésében betöltött nélkülözhetetlen szerepüket” - mondta el dr. Hegyi Gábor az általa vezetett kerekasztal-beszélgetésen. 

A bankoknak önálló arculattal rendelkező – ugyanakkor a szakmai szövetségek álláspontját erősítő –, markáns saját kommunikációt kell folytatniuk a válság idején is. A pénzügyi intézményeknek a hitelesség és a bizalom helyreállítása érdekében a jól bevált kommunikációs technikák alkalmazása mellett, így a sajtón és a közösségi médián kívül, aktív párbeszédet kell folytatniuk munkavállalóikkal, és az eddigieknél jóval több erőforrást kell biztosítaniuk közvetlen ügyfélkapcsolataik ápolására, ügyfélszolgálataik megerősítésére és a civil szervezetek felé irányuló kommunikációs tevékenységükre is – tette hozzá Hegyi Gábor.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!