Azonban, ha jobban utána nézünk a dolgoknak, rá kell jönnünk, hogy a piac Magyarországon már igen telített. Több mint 10 nagyobb nevű társkereső mellett, számtalan kisebb portál kínálja ingyenes vagy díjköteles párkereső szolgáltatásait. Ráadásul a nemzetközi oldalak és applikációk is egyre nagyobb teret hódítanak hazánkban is. Elég csak a Tinder nevű appra gondolni, ami egyszerűségével és óriási számú felhasználó bázisával komoly ellenfele a hazai portáloknak is.
A megoldás a tematikus társkeresőkben rejlik!
Kezdő vállalkozásként érdemes elgondolkodni azon, hogy hogyan szállhatnánk szembe a nagy hazai és nemzetközi konkurenciával. Mi lesz az plusz funkció vagy szolgáltatás, amit a mi portálunk jobban tud vagy ami oda csábítja majd az új tagokat? Ha a felhasználók fejével gondolkodunk, akkor egyértelmű, hogy olyan helyre kívánnak regisztrálni, ahol nagyon sok a tag, hogy nagyobb esélyük legyen megtalálni az igazit. Több tag elérésével ugyanis megsokszorozhatják a lehetőségeiket arra, hogy fellelik a nagy Ő-t, pár 10 vagy 100 tag miatt, akik az országban szét vannak szórva, nem érdemes egy portálra regisztrálni, előfizetni meg főleg nem.
Éppen ezért lehet még nagy sikere az olyan tematikus társkereső oldalaknak, ahol egy-egy lokális hely tagjait fogjuk össze, így például készíthetünk Budapesti társkeresőt, Miskolci tárkeresőt, Szegedi társkeresőt, Debreceni társkeresőt, Győri társkeresőt vagy akár Jánoshalmi társkeresőt is. Az olyan oldalak, mint a keresztény társkereső vagy a diplomás társkereső mindig nagyobb érdeklődést mutatnak az általánosnál, mivel egy-egy közeg tagjait foglalják össze, így kisebb taglétszámmal ugyan, de hatékonyabban működhetnek és az oldal a bevételeit ezáltal maximalizálhatja.
Nem mindenkinek jöhet be a siker
A hazai statisztikai adatokat figyelembe véve, ahhoz, hogy ezen a piacon érvényesülni tudjunk, legalább havonta 500.000 egyedi látogatóra van szükségünk. Ezt pedig nem is olyan egyszerű megszerezni. A magyar cégek tulajdonában lévő legnagyobb oldalak ugyanis képesek több millió látogatót is felmutatni, amivel a tagokat és a hirdetőket is magukhoz képesek vonzani. Egy jó üzleti modell mellett azonban még mindig sikerre vihető ez az üzletág is.
Még sok külföldi, máshol sikeres portál is lehúzhatja a rolót Magyarországon, addig pozitív példaként állhat előttünk a cupydo.hu internetes társkereső, amely dinamikusan növekszik, és kiváló szolgáltatásokat kínál. Fontos, a jó árképzés, a jó marketing és a megfelelő látvány is. Egy elhanyagolt, idejemúlt külsővel, lassú betöltéssel vagy nehézkes kezelőfelülettel ugyanis másodpercek alatt elijeszthetjük a látogatóinkat.
Jöjjön el a 2019-es év egyik legizgalmasabb KKV-eseményére! Több mint 50 előadó és panelbeszélgetés-résztvevő 5 szekcióban! Hogyan tudják kihasználni a magyar KKV-k a digitalizációban rejlő lehetőségeket, és miből tudják ezt finanszírozni? A geopolitikai kihívások, a Brexit és a kereskedelmi háború tükrében mi vár a magyar KKV-kra?
Néhány név az előadók közül: MAGYAR LEVENTE - Külgazdasági és Külügyminisztérium, miniszterhelyettes - JAKAB LÁSZLÓ - Innovációs és Technológiai Minisztérium, miniszteri főtanácsadó - FÁBIÁN GERGELY - Magyar Nemzeti Bank, igazgató - WOLF LÁSZLÓ - OTP Bank, vezérigazgató-helyettes - JELASITY RADOVAN - Erste Bank, vezérigazgató - BALOG ÁDÁM - MKB Bank, elnök-vezérigazgató - HEGEDÜS ÉVA - Gránit Bank, elnök-vezérigazgató - BÚZA ÉVA - Garantiqa, vezérigazgató - RASKÓ GYÖRGY - agrárközgazdász - SALGÓ ANDRÁS - BMW Group Magyarország - FERNBACH ZOLTÁN - Mercedes-Benz Hungária Kft., Hálózatfejlesztési és tréning igazgató - LAUFER TAMÁS - IVSZ, elnök