1p

Az európai fogyasztóknak a leggyakrabban a közlekedési vállalatokkal van problémájuk. Citromdíjasok a légitársaságok.

Az európai fogyasztók panaszlistáján a légiforgalom, a vasút- és a tömegközlekedés állt tavaly az első helyen - tette közzé az Európai Bizottság hétfőn.

Az európai fogyasztóvédelmi központ hálózatába beérkezett panaszok 33 százaléka a közlekedést - ezen belül 80 százaléka a légiforgalmat - érintette. A szabadidős szolgáltatásokkal a panaszosok 25 százaléka, a szállodákkal és vendéglátóipari egységekkel 13 százalék nem volt elégedett.

A központokba beérkezett panaszos ügyek száma tavaly 22 százalékkal 62 ezerre emelkedett.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!