Pályafutása alatt 25 ezer órát töltött a levegőben, aktív részt vállalt abban, hogy a Malév belépett a jet-korszakba. Még ma is sok olyan pilótája van a légitársaságnak, akik tőle tanulták meg az alapokat.
Fülöp András komoly részt vállalt abban, hogy a Tu-134-eseket forgalomba állították Magyarországon, valamint abban, hogy kifejlesztették a Tu-154 magyar változatát. Fülöp András 1986-ban ment nyugdíjba, majd súlyos bvetegsége miatt hobbiszinten is abba kellett hagynia a repülést.
A 25 ezer levegőben töltött óra a mai napig egyedülálló a magyar repüléstörténetben, 1958-ban került a Malévhez, ezután közel 30 évig szolgálta a légitársaságot. A Tu-154-esek magyar főpilótája lett a hetvenes években, majd sokat tett azért, hogy kifejlesszék a háromüléses B-változatot a gépből. Később ő lett az első repülési igazgató, aki egyben a vállalat főpilótája is volt.