1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az amerikai Mega Brands Inc. játékforgalmazó mintegy 2,4 millió kínai gyártmányú mágneses játékot volt kénytelen visszahívni, mert a játék kis mágnesei kieshetnek és a gyerekek lenyelhetik, vagy akár belélegezhetik őket.

A Mega Brands 1,1 millió Magtastik és Magnetix Jr. nevű játékot hív vissza, amelyeket a gyártók az iskolakezdés előtt álló gyermekeknek ajánlottak. A cég és a fogyasztói termékbiztonsági bizottság 19 jelentést kapott kiesett mágnesekről.

A visszahívás ugyanakkor kiterjed 1,3 millió MagnaMan mágneses akciófigurára is, amelyeknél 25 esetben jelentették a mágnesek kiesését. Ezúttal egyik játék esetében sem történt haláleset, vagy tartós súlyos sérülés.

2006 márciusában a Mega Brands már 3,8 millió mágneses játékot hívott vissza, akkor halálesetet is okoztak a lenyelt mágnesek. A hétfőn visszahívott játékokat 2005. január és 2007. december között árusította egyebek között a Wal-Mart, a Target, és a Kmart.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!