3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az üzleti siker elérésének számos feltétele van. Ezek közül alapvető, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel és szolgáltatásainkkal.

Joggal kérdezheti meg az olvasó, hogy valóban szépes és logikus mindaz, amiről eddig beszéltünk, de milyen haszna származik egy vállalatnak abból, hogy az itt leírt alapelveket és technikákat alkalmazza a saját gyakorlatában. Hiszen bármilyen új módszer elsajátítása, rendszer bevezetése többlet energia befektetést követel a vállalattól. A kérdésre hagy válaszoljunk néhány kérdéssel:

  • Miért a mi vállalatunkat választják a vásárlók? Mivel tudunk többet nyújtani mint a konkurencia?

  • Hogyan vagyunk képesek többet nyújtani mint a konkurencia?

  • Miért jó a mi vállalatunknál dolgozni?

  • Hajlandóak e a dolgozóink önszántukból többlet erőfeszítést tenni a vállalat érdekében?

  • Nyomon követjük a fejlesztési tevékenységek megvalósulását?

  • Képesek vagyunk tanulni a hibáinkból?

  • Valóban kiaknázzák a controllingban és az általa szolgáltatott információkban rejlő lehetőségeket a vállalatnál?

  • Ki a felelős a vállalat eredményeinek és működésének a fejlesztéséért?

A válasz a vállalat menedzsment rendszerében rejlik. Nem lehet felelőssé tenni egyes funkciókat ezekért a feladatokért. Integrált megközelítés és szemléletmód szükséges, amelyet a vállalat minden felelős vezetője megért és elfogad.

A TQM a vállalat irányításának egy olyan integrált megközelítése, amely illeszkedik a vállalat stratégiájába, a teljesítmények tervezésének és mérésének szisztematikus rendszerét tartalmazza, az értékteremtő lánc minden egyes résztvevőjére (vevő ? szervezet ? beszállító) kiterjed, a folyamatok kézbentartásán és fejlesztésén alapul és magában foglalja a szervezeti tanulás mechanizmusát, ami lehetővé teszi, hogy tanuljunk a hibákból, mások tapasztalataiból.

A TQM bevezetése a vállalatnál egy hosszú, több éves feladat, amely kultúraváltást igényel, itt nem egyszerűen egy tanúsítás megszerzéséről vagy egy rendszer bevezetéséről van szó, hanem a vállalati kultúra olyan irányú átalakításáról, amely lehetővé teszi a folyamatos fejlődést és alkalmazkodást valamint a vállalat működés valós folyamatok alapján történő kézbentartását. Ma a TQM már messze többet jelent a minőség menedzselésénél, a vállalatok minőségközpontú irányításáról, egy a vállalat sikeres működését megalapozó menedzsment rendszerről van szó, amely az üzleti kiválóság elérésben segíti a vállalatot.

Dr. Németh Balázs, Kvalikon Kft.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!