A legnagyobb svéd és dán utazási portálokon banner-ek, a nyomtatott sajtóban hirdetések jelennek meg több héten át. A stockholmi metró peronjain 26 db óriásplakát, továbbá a malmői, valamint koppenhágai belvárosi autóbuszvonalakon 120 "oldalplakát" csábítja a skandinávokat Magyarországra, a téli Budapest felfedezésére. A kultúra, a karácsonyi vásár, valamint az egészségturizmus a három fő témája a plakátoknak, amelyeken elhelyezték a Budapest Winter Invasion, illetve az MT Zrt. dán és svéd honlapjának elérhetőségét is.
A Magyar Turizmus Zrt. észak-európai kampányának hatékonyságát növeli az Aftonbladet - a legnagyobb példányszámú svéd napilap - november 6-i számában és internetes portálján megjelent cikke. Az utazási rovatban "Karácsonyi vásárok" címmel hat európai nagyvárost mutatott be a cikk. Tallinn, Lübeck, Koppenhága, Róma és Bécs mellett Budapest karácsonyi forgatagát is olvasói figyelmébe ajánlotta az újságíró.
A Travelocity konszern svéd internetes utazásszervezője is Magyarország felkeresését ajánlja a svédeknek: a Magyar Turizmus Zrt.-vel együttműködve, a Budapesti Turisztikai Hivatal fotóanyagának és honlapjának információit is felhasználva speciális budapesti utazási csomagot állított össze a Budapest Winter Invasion kedvezményeire alapozva. Az utazásszervező honlapján már foglalható a budapesti út.
A svéd és dán turisták évente mintegy 400 ezer vendégéjszakát töltenek el a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken, áll a Magyar Turizmus Zrt. közleményében.