1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Turizmus (MT) Zrt. 2009-ben a belföldi és a környező országokból érkező idegenforgalom ösztönzésére koncentrál - emelte ki a szervezet 2009-es stratégiájának fő célkitűzését Szűcs Balázs, a Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatója hétfőn, az MT budapesti sajtótájékoztatóján.

Niklai Ákos, az MT elnöke a 2009-es célok közül emellett kiemelte a szakmával való együttműködés erősítését, a források koncentrálását az európai országokban a piacokra szabott erőteljesebb népszerűsítésre, míg a távolabbi piacokon mérsékeltebb, fenntartó jellegű marketing szervezését.

Hozzátette: a Budapesttel és a légitársaságokkal való együttműködés, valamint a vonattal, autóbusszal érkezők hatékonyabb megszólítása szintén kiemelt helyen szerepel az MT 2009-es stratégiájában.

A ferihegyi sztrájkkal kapcsolatban Niklai Ákos hangsúlyozta, az ágazat szempontjából kulcsfontosságú a helyzet mielőbbi rendezése. A várható veszteségeket érzékeltetendő elmondta: ha csak ezer kieső vendéggel számolnak, a sztrájk már akkor is mintegy 200 millió forintos veszteséget okoz az ágazatnak.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!