A teljes összegből 100 millió dollárt fordítanának televíziós reklámidőre és 40 milliót digitális reklámra - közölte Jason Miller, az elnökjelölt kommunikációs tanácsadója.
A tervezet új szemléletmódot jelent a milliárdos üzletember kampányában, aki az elmúlt hetekben többször is azzal hetvenkedett, hogy jóval kevesebbet költ, mint demokrata párti ellenfele, Hillary Clinton, és leginkább a nagygyűléseinek ingyenes médiaközvetítéseire támaszkodott.
Ilyen luxusszállodát nyitott Donald Trump
Eddig a hétig Trump kampánya mintegy 22 millió dollárt költött tv- és rádióreklámokra a politikai reklámokat követő Kantar Media's szerint. Hillary Clinton ennek több mint ötszörösét költötte már, reklámkiadásai 124 millió dollárra rúgnak.
A Trump kampány új reklámvásárlásai 13 államot fognak felölelni, köztük olyan kulcsfontosságúakat, mint Florida, Észak-Karolina, Ohio és Pennsylvania, Maine, Új-Mexikó és Wisconsin - közölte Miller. 40 millió dollár értékű reklámot helyeznek el a nemzeti televízióban - tette hozzá.
Az első 15 millió dollár értékű reklámidőt pénteken már meg is vásárolták - mondta Miller. Az új reklámköltségek miatt Trumpnak mélyen a zsebébe kell nyúlnia kampányának további finanszírozására vagy folytatnia kell az adománygyűjtését.
MTI