1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az első hét hónapban a reklámtorta értéke csaknem 214 milliárd forint volt, ez 22 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest - számolt be a Napi Gazdaság.

A Mediagnozis listaáron számolt költségadatai szerint a legnagyobb reklámbevételt továbbra is az országos televíziók nyelték le, a teljes költés 65 százaléka hozzájuk folyt be. Idén nominálisan 35 százalékkal, 139 milliárd forintra nőtt a tévék bevétele.

Látványosan bővült a hirdetők érdeklődése a beltéri (indoor) reklámhordozók iránt, ezekre idén január-júliusban a tavalyi 400 millió forint dupláját költötték. A hiányos adatokkal rendelkező kábeltévéket kivéve a média többi ágánál is az inflációt meghaladó mértékben nőtt a reklámköltés - írta a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!