3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarország legjelentősebb reklámügynökségei rekordszámú, 105 pályázatot nyújtottak be az idén 10. alkalommal megrendezett EFFIE-re. A reklámhatékonyság hazai seregszemléjén 59 alkotást talált alkalmasnak a továbbjutásra a zsűri. A legtöbb döntőbe jutott művel az ACG, a Grey és az OMD száll versenybe az EFFIE szobrokért.

Az 1968-ban alapított EFFIE-díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelynek célja az olyan hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a kreativitáshoz hozzárendeli a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is, azaz az egyetlen, amely a reklám mögötti valódi célt, az eredményességet díjazza. A 43 éves „kora” ellenére ma is fiatalos szakmai megmérettetés olyannyira attraktív, hogy világszerte több mint 40 országban rendeznek helyi EFFIE-t, Magyarországon az idei a 10. kiírás. 

Az EFFIE tartós szakmai elismertsége nem utolsó sorban a széles iparági tudásra épülő zsűrizésre vezethető vissza: a hazai kommunikációs szakma közel 100 képviselője két napos alapos és minden részletre kiterjedő zsűrizéssel választotta ki a döntőbe jutott alkotásokat. Az ügynökségi, megrendelői és média oldalról érkező zsűritagok 36 ügynökség 59 pályamunkáját találtak további értékelésre alkalmasnak, ezek kerültek a szakma terminológiája szerint a rövid listára. A zsűritagok az értékelés folyamán kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy a kampányok megvalósítása során az ügynökségek a mai gazdasági helyzetben, csökkenő büdzsék mellett hogyan, milyen stratégiai megvalósítással érték el a kitűzött célt, a minél hatékonyabb eredményt. 

Kiemelkedő teljesítményt nyújtott 6 ügynökség, amelyek a legtöbb shortlistes alkotást tudhatják magukénak: az ACG Reklámügynökség és a Grey Worldwide Hungary egyaránt öt-öt pályamunkával kerültek a rövid listára, őket az OMD Hungary (4), a PHD Hungary (3), a Young & Rubicam Budapest (3) és a LOWE GGK Reklámügynökség (3) követi. 

Az EFFIE-n idén 11 kategóriában lehetett nevezni, amelyek közül a legtöbb döntős alkotással a Szolgáltatások (16), az Élelmiszer (12) és az Fogyasztási cikkek (10) emelkedett ki. A nevezés és a zsűrizés is egy egyedülálló, nemzetközi szintű online rendszeren keresztül zajlott, amit a Sign online ügynökség fejlesztett ki.

A díjazott ügynökségek példás munkájukért járó szakmai elismeréseiket, a Platina, Arany, Ezüst és Bronz EFFIE-ket a Nemzeti Színházban megrendezendő Díjátadó Gálaesten vehetik át 2011. október 14-én.
 
mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!