3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Magyarország legjelentősebb reklámügynökségei rekordszámú, 105 pályázatot nyújtottak be az idén 10. alkalommal megrendezett EFFIE-re. A reklámhatékonyság hazai seregszemléjén 59 alkotást talált alkalmasnak a továbbjutásra a zsűri. A legtöbb döntőbe jutott művel az ACG, a Grey és az OMD száll versenybe az EFFIE szobrokért.

Az 1968-ban alapított EFFIE-díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelynek célja az olyan hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a kreativitáshoz hozzárendeli a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is, azaz az egyetlen, amely a reklám mögötti valódi célt, az eredményességet díjazza. A 43 éves „kora” ellenére ma is fiatalos szakmai megmérettetés olyannyira attraktív, hogy világszerte több mint 40 országban rendeznek helyi EFFIE-t, Magyarországon az idei a 10. kiírás. 

Az EFFIE tartós szakmai elismertsége nem utolsó sorban a széles iparági tudásra épülő zsűrizésre vezethető vissza: a hazai kommunikációs szakma közel 100 képviselője két napos alapos és minden részletre kiterjedő zsűrizéssel választotta ki a döntőbe jutott alkotásokat. Az ügynökségi, megrendelői és média oldalról érkező zsűritagok 36 ügynökség 59 pályamunkáját találtak további értékelésre alkalmasnak, ezek kerültek a szakma terminológiája szerint a rövid listára. A zsűritagok az értékelés folyamán kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy a kampányok megvalósítása során az ügynökségek a mai gazdasági helyzetben, csökkenő büdzsék mellett hogyan, milyen stratégiai megvalósítással érték el a kitűzött célt, a minél hatékonyabb eredményt. 

Kiemelkedő teljesítményt nyújtott 6 ügynökség, amelyek a legtöbb shortlistes alkotást tudhatják magukénak: az ACG Reklámügynökség és a Grey Worldwide Hungary egyaránt öt-öt pályamunkával kerültek a rövid listára, őket az OMD Hungary (4), a PHD Hungary (3), a Young & Rubicam Budapest (3) és a LOWE GGK Reklámügynökség (3) követi. 

Az EFFIE-n idén 11 kategóriában lehetett nevezni, amelyek közül a legtöbb döntős alkotással a Szolgáltatások (16), az Élelmiszer (12) és az Fogyasztási cikkek (10) emelkedett ki. A nevezés és a zsűrizés is egy egyedülálló, nemzetközi szintű online rendszeren keresztül zajlott, amit a Sign online ügynökség fejlesztett ki.

A díjazott ügynökségek példás munkájukért járó szakmai elismeréseiket, a Platina, Arany, Ezüst és Bronz EFFIE-ket a Nemzeti Színházban megrendezendő Díjátadó Gálaesten vehetik át 2011. október 14-én.
 
mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!