Személyre szabás
A hagyományos direkt levelekhez hasonlóan, az e-mail üzenetek személyre szabása növeli a válaszolási és megelégedettségi arányt. Már egy szimpla Kedves Név! megszólítás, illetve a név többszöri megismétlése a szövegtörzsben is megteszi a kívánt hatást.
HTML formátumú e-mailek használata
Manapság már az emberek 80 százaléka képes HTML formátumú e-mailek fogadására. Bár elkészítésük hosszabb időt vesz igénybe, ezeknek a leveleknek nagyobb az olvasottsági aránya, s a HTML nyelv lehetővé teszi a látványosabb tagolás, kiemelések megvalósítását. Az igazán optimális megoldás az, ha lehetővé tesszük a feliratkozó listatagok számára a választást HTML vagy text formátumú e-mailek között.
7 tipp a sikeres e-mail marketinghez
Az e-mail címek marketing célokra történő felhasználása jelenti az egyik legstabilabb trendet a webmarketing területén, még akkor is, ha hazánkban a múlt év során elfogadott elektronikus kereskedelemről szóló törvény némileg visszaveti lendületét az opt-in e-mail marketing preferálásával.