1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

279 nevezés közül 162 alkotás került az Arany Penge rövidlistájára. Végül 60 pályázatot díjazott a zsűri.

Az idei 279 nevezéssel nagy lendülettel indult útjára a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által szervezett 12. Arany Penge kreatív fesztivál, melynek díjkiosztóját pénteken tartották a szervezők a Szikrában. Az abszolút győztes a DDB lett, mint a legeredményesebb ügynökség átvehette az Arany Gordiusz díjat.

Arany Pengét kapott a DDB (Volkswagen), Laboratory Ideas (IKEA kampány), a Proud (Sziget 2011), a Cluso (Budapest Winter Invitation), Grey (Chocome) és a Leo Burnett (Music Awards). A társadalmi célú reklámokért járó Arany Szív díjat a Leo Burnett Báró című munkája (Vigyél haza Alapítvány) nyerte el. A Golden Drum különdíját Békefi Dorka, a DDB munkatársa kapta. Az Év Ügyfele a legtöbb díjat nyert ügyfél kategóriában a Volkswagen lett, míg a legtöbb díjazott kampánnyal rendelkező ügyfél kategóriában a címet a Magyar Telekom nyerte el.

A 162 nevezésből álló rövidlista szereplői közül 60 alkotást díjazott a zsűri.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!