Az idei 279 nevezéssel nagy lendülettel indult útjára a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által szervezett 12. Arany Penge kreatív fesztivál, melynek díjkiosztóját pénteken tartották a szervezők a Szikrában. Az abszolút győztes a DDB lett, mint a legeredményesebb ügynökség átvehette az Arany Gordiusz díjat.
Arany Pengét kapott a DDB (Volkswagen), Laboratory Ideas (IKEA kampány), a Proud (Sziget 2011), a Cluso (Budapest Winter Invitation), Grey (Chocome) és a Leo Burnett (Music Awards). A társadalmi célú reklámokért járó Arany Szív díjat a Leo Burnett Báró című munkája (Vigyél haza Alapítvány) nyerte el. A Golden Drum különdíját Békefi Dorka, a DDB munkatársa kapta. Az Év Ügyfele a legtöbb díjat nyert ügyfél kategóriában a Volkswagen lett, míg a legtöbb díjazott kampánnyal rendelkező ügyfél kategóriában a címet a Magyar Telekom nyerte el.
A 162 nevezésből álló rövidlista szereplői közül 60 alkotást díjazott a zsűri.
mfor.hu