1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

279 nevezés közül 162 alkotás került az Arany Penge rövidlistájára. Végül 60 pályázatot díjazott a zsűri.

Az idei 279 nevezéssel nagy lendülettel indult útjára a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által szervezett 12. Arany Penge kreatív fesztivál, melynek díjkiosztóját pénteken tartották a szervezők a Szikrában. Az abszolút győztes a DDB lett, mint a legeredményesebb ügynökség átvehette az Arany Gordiusz díjat.

Arany Pengét kapott a DDB (Volkswagen), Laboratory Ideas (IKEA kampány), a Proud (Sziget 2011), a Cluso (Budapest Winter Invitation), Grey (Chocome) és a Leo Burnett (Music Awards). A társadalmi célú reklámokért járó Arany Szív díjat a Leo Burnett Báró című munkája (Vigyél haza Alapítvány) nyerte el. A Golden Drum különdíját Békefi Dorka, a DDB munkatársa kapta. Az Év Ügyfele a legtöbb díjat nyert ügyfél kategóriában a Volkswagen lett, míg a legtöbb díjazott kampánnyal rendelkező ügyfél kategóriában a címet a Magyar Telekom nyerte el.

A 162 nevezésből álló rövidlista szereplői közül 60 alkotást díjazott a zsűri.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!