Az üzemet Prága északnyugati körzetében építik, a gyártás 2007 nyarán kezdődik. Induláskor havonta 80 ezer készüléket gyárt majd az üzem plazma- és folyadékkristályos képernyőkkel, és 100 ezer plazmatévé modult szerelnek össze. 2008 után a termelést a tévékészülékekből havi 200 ezerre, a plazmamodulokból 140 ezerre futtatják fel.
A legnagyobb japán elektronikai művek, a Hitachi szakértői szerint a plazmatévék az idén - a jövő március végéig tartó pénzügyi évben - csak 20 százalékkal olcsóbbodnak az előző évhez képest, és nem pedig 30 százalékkal, ahogyan korábban várták.
A Hitachi 37,32 milliárd jenes adózott eredményt ért el a márciussal zárult pénzügyi évében, 27,5 százalékkal kevesebbet az előző évi 51,5 milliárdnál. A visszaesést a veszteséges lapostévé- és merevlemezmeghajtó-részleg okozta. A folyadékkristályos képernyők is hozzájárultak a profit csökkenéséhez a meredek piaci áresés miatt. Ezeket a gondokat nem ellensúlyozták eléggé a nyereséges üzletágak, köztük az építőipari gépgyártás.
Erre a pénzügyi évre 55 milliárd jenes adózott eredményt jósolnak a cégnél azzal, hogy a lapostévék, a merevlemez-meghajtók és a folyadékkristályos képernyők a második félévtől már szintén nyereséget hoznak. A piaci elemzők ebben eredetileg kételkedtek, mivel az árak gyengék voltak és a verseny nagy ez év elején is, azonban az iparág forgalmi eredményei egyelőre jók.

A plazmatévék eladása a második negyedévben már 95 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit világszerte, a 2,2 millió darabot. A plazmaképernyős televíziók a világon eladott összes televízió 5 százalékát tették ki az első negyedévi 4 százalék után. A lapos, azaz plazma-, illetve folyadékkristályos képernyőjű tévék iránti kereslet egyre nő az árak csökkenése miatt.
A gyártók bevételében a plazmatévék eladása 57 százalékos emelkedést hozott, ugyanis a mennyiségi növekedés hatását ellensúlyozta az árcsökkenés. Ezzel együtt is az első negyedévben elért 18 százalékról a másodikban 20 százalékra nőtt a plazmatévék eladásából eredő bevételek aránya a televízió-eladás globális bevételeiben.