3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A K&H Csoport bronz EFFIE-vel térhetett haza a 2013-as reklámhatékonysági verseny díjkiosztójáról. A 2012-ben megvalósult K&H olimpiai betét reklámkampánya segítette hozzá a K&H-t az újabb kiemelkedő elismeréshez.

A 2013-as EFFIE reklámhatékonysági versenyre, a magyar marketingkommunikációs szakma Oscarjára a K&H Csoport ebben az évben ismét benevezett. Az idén a 2012-es K&H olimpiai betét kampány került rövidlistára, amelyet a neves szakmai zsűri kiemelkedően magasan értékelt, és bronz EFFIE-vel jutalmazott.

"Ez a díj a nyolcadik EFFIE a sorban, amellyel büszkélkedhetünk, a második, amelyet megtakarítási kampányért kaptunk. 2012. a megtakarításokért folyó verseny éve volt újból, ugyanakkor az olimpia és a paralimpia éve is, hiszen Londonban rendezték meg az ötkarikás játékokat. A K&H 2012-ben a Magyar Olimpiai és Paralimpiai Csapat Pénzintézeteként támogatását kamatoztatva, K&H olimpiai betét kampányt indított, TV, online és mobilmegjelenésekkel" - mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.

"2012 májusában az év sporteseménye közeledtével a K&H olimpiai betéttel olyan ajánlatot biztosítottunk, amely vonzó megtakarítási lehetőséget, magas kamatot kínált. Az olimpia jegyében Menő Manó természetesen sportolt, kalapácsvetőként tűnt fel. Gyakorlata olyan jól sikerült, hogy a kalapács egész Londonig elrepült, Menő Manót magával rántva, ahol végül a főhős egy angol palotaőr kezébe pottyant. Ez volt az első olyan kampányunk, amelyen a Roxer Springer & Jacoby Reklámügynökség dolgozott, számukra új kihívás volt Menő Manó karakterét megérteni, és egy reklámfilmbe átültetni. A reklámfilmet, a Menő Manó platform korábbi alkotásaihoz hasonlóan a jogtulajdonos olasz Quipos cég rajzolta, számukra új feladatot jelentetett, hogy a sztori mellé felismerhetően, de “Menő Manósan” meg kellett jeleníteni a londoni látványosságokat, szimbólumokat, figurákat.

A kampány elsődleges kommunikációs célja az üzenet spontán visszaidézésének legalább 10 százalékra történő növelése volt. A kampánycélt 40 százalékkal túlteljesítettük: a "magas kamat” üzenetet a reklámot látottak 14 százaléka idézte fel spontán módon. Másik kommunikációs célünk, miszerint megkülönböztetjük magunkat a konkurenciától is jelentős mértékben teljesült, a megkérdezettek 92 százaléka egyértelműen tudta a márkajelek nélküli reklámot a K&H-hoz kapcsolni. A kitűzött üzleti célt szintén jelentősen túlteljesítettünk, a kampány hatására az ügyfelek 30,2 milliárd forintot helyeztek el K&H olimpiai betétben” - részletezte a kampányt és eredményeit Horváth Magyary Nóra. "A hirdetéseket médiaügynökségi oldalról az OMD Hungary támogatta” - tette hozzá.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!