3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A K&H Csoport bronz EFFIE-vel térhetett haza a 2013-as reklámhatékonysági verseny díjkiosztójáról. A 2012-ben megvalósult K&H olimpiai betét reklámkampánya segítette hozzá a K&H-t az újabb kiemelkedő elismeréshez.

A 2013-as EFFIE reklámhatékonysági versenyre, a magyar marketingkommunikációs szakma Oscarjára a K&H Csoport ebben az évben ismét benevezett. Az idén a 2012-es K&H olimpiai betét kampány került rövidlistára, amelyet a neves szakmai zsűri kiemelkedően magasan értékelt, és bronz EFFIE-vel jutalmazott.

"Ez a díj a nyolcadik EFFIE a sorban, amellyel büszkélkedhetünk, a második, amelyet megtakarítási kampányért kaptunk. 2012. a megtakarításokért folyó verseny éve volt újból, ugyanakkor az olimpia és a paralimpia éve is, hiszen Londonban rendezték meg az ötkarikás játékokat. A K&H 2012-ben a Magyar Olimpiai és Paralimpiai Csapat Pénzintézeteként támogatását kamatoztatva, K&H olimpiai betét kampányt indított, TV, online és mobilmegjelenésekkel" - mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.

"2012 májusában az év sporteseménye közeledtével a K&H olimpiai betéttel olyan ajánlatot biztosítottunk, amely vonzó megtakarítási lehetőséget, magas kamatot kínált. Az olimpia jegyében Menő Manó természetesen sportolt, kalapácsvetőként tűnt fel. Gyakorlata olyan jól sikerült, hogy a kalapács egész Londonig elrepült, Menő Manót magával rántva, ahol végül a főhős egy angol palotaőr kezébe pottyant. Ez volt az első olyan kampányunk, amelyen a Roxer Springer & Jacoby Reklámügynökség dolgozott, számukra új kihívás volt Menő Manó karakterét megérteni, és egy reklámfilmbe átültetni. A reklámfilmet, a Menő Manó platform korábbi alkotásaihoz hasonlóan a jogtulajdonos olasz Quipos cég rajzolta, számukra új feladatot jelentetett, hogy a sztori mellé felismerhetően, de “Menő Manósan” meg kellett jeleníteni a londoni látványosságokat, szimbólumokat, figurákat.

A kampány elsődleges kommunikációs célja az üzenet spontán visszaidézésének legalább 10 százalékra történő növelése volt. A kampánycélt 40 százalékkal túlteljesítettük: a "magas kamat” üzenetet a reklámot látottak 14 százaléka idézte fel spontán módon. Másik kommunikációs célünk, miszerint megkülönböztetjük magunkat a konkurenciától is jelentős mértékben teljesült, a megkérdezettek 92 százaléka egyértelműen tudta a márkajelek nélküli reklámot a K&H-hoz kapcsolni. A kitűzött üzleti célt szintén jelentősen túlteljesítettünk, a kampány hatására az ügyfelek 30,2 milliárd forintot helyeztek el K&H olimpiai betétben” - részletezte a kampányt és eredményeit Horváth Magyary Nóra. "A hirdetéseket médiaügynökségi oldalról az OMD Hungary támogatta” - tette hozzá.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!