1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A szakmai újságírókból álló nemzetközi zsűri a Leo Burnett Budapestnek ítélte az Év Ügynöksége díjat a Kreatív Reklámversenyen.

A Kreatív beszámolója szerint a lap által idén második alkalommal megrendezett Reklámverseny díjait május 8-án a Nagy Kreatív Nap estéjén adták át a győzteseknek. A Leo Burnett Electro World-nek készített Fisherman című filmjével első helyezést ért el a fogyasztói filmes kate góriában, az ügynökség a Rák ellen az emberért, a holnapért kampánya pedig a TCR print kategóriában győzött.

A fogyasztói print kategóriában a Saxon a Herendi Porcelánmanufaktúrának készített Katica című hirdetését találta legjobbnak a zsűri. A versenyre 30 ügynökség összesen 123 pályázati anyaggal nevezett.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!