1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Hírlapnak a Ringier által imidzskommunikációjára kiírt tenderét a Scholz & Friends Budapest nyerte.

A pályázaton a Saatchi & Saatchi, az EURO RSCG és az AMF (A Másik Fele) reklámügynökség vett még részt. A döntést a szerkesztőség újságíróival egyetértésben hozták meg - közölték az eredmény kommentálva. A kampány a választások idején fut a televíziókban, óriásplakátokon, valamint a sajtóban, és előreláthatóan május 10-ig tart.

A koncepció szerint a kommunikáció elsősorban a lap politikai pártatlanságát hangsúlyozza. A kreatív anyagok fő üzenete és szlogenje a: "Mi mindig megírjuk a tényeket". Ezt egészítik ki a headline-ok: "Mindegy, hogy ki a miniszterelnök; Mindegy, hogy mekkorák az adók; Mindegy, hogy meddig tart az autópálya; Mindegy, hogy ki a polgármester".

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!