1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyar Hírlapnak a Ringier által imidzskommunikációjára kiírt tenderét a Scholz & Friends Budapest nyerte.

A pályázaton a Saatchi & Saatchi, az EURO RSCG és az AMF (A Másik Fele) reklámügynökség vett még részt. A döntést a szerkesztőség újságíróival egyetértésben hozták meg - közölték az eredmény kommentálva. A kampány a választások idején fut a televíziókban, óriásplakátokon, valamint a sajtóban, és előreláthatóan május 10-ig tart.

A koncepció szerint a kommunikáció elsősorban a lap politikai pártatlanságát hangsúlyozza. A kreatív anyagok fő üzenete és szlogenje a: "Mi mindig megírjuk a tényeket". Ezt egészítik ki a headline-ok: "Mindegy, hogy ki a miniszterelnök; Mindegy, hogy mekkorák az adók; Mindegy, hogy meddig tart az autópálya; Mindegy, hogy ki a polgármester".

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!