A pályázaton a Saatchi & Saatchi, az EURO RSCG és az AMF (A Másik Fele) reklámügynökség vett még részt. A döntést a szerkesztőség újságíróival egyetértésben hozták meg - közölték az eredmény kommentálva. A kampány a választások idején fut a televíziókban, óriásplakátokon, valamint a sajtóban, és előreláthatóan május 10-ig tart.
A koncepció szerint a kommunikáció elsősorban a lap politikai pártatlanságát hangsúlyozza. A kreatív anyagok fő üzenete és szlogenje a: "Mi mindig megírjuk a tényeket". Ezt egészítik ki a headline-ok: "Mindegy, hogy ki a miniszterelnök; Mindegy, hogy mekkorák az adók; Mindegy, hogy meddig tart az autópálya; Mindegy, hogy ki a polgármester".
A Magyar Hírlap kampányát a Scholz & Friends szervezi
A Magyar Hírlapnak a Ringier által imidzskommunikációjára kiírt tenderét a Scholz & Friends Budapest nyerte.