1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A fiatal potenciális fogyasztókat célozza legújabb kampányával a Cadillac, melynek jelmondata: „Life. Liberty. And the Pursuit.”

A kampányt augusztus közepén vezetik be. A független bostoni Cadillac ügynökség, a Modernista! - mely a kreatív munkáért felelős - marketing igazgatója, Liz Ventura szerint az új reklámstratégia kapcsolódik az autómárka örökségéhez: az amerikai luxus autó jelképhez, mely a sikert szimbolizálja.

A hirdetések nem egyszer szemtelen, vicces hangvételt ütnek meg, a márka Cadillac DTS típusa a "Caddy. Rhymes with Daddy." ("Caddy. Rím az apura.") szlogennel népszerűsödik, míg az Escalade modell a "Even the windshield wiper fluid is hot" ("Az ablaktörlő folyadék egészen szexi") felirattal. A hirdetések megjelennek nyomtatott sajtóban, televízióban, kültéri reklámfelületeken és interaktív platformokon is.

Az új reklám hadjárat a "Break Through" ("Törj ki") szlogenre és a rock n roll életérzésre épülő kampányt váltja fel - írja a Brandweek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!