1p

A fiatal potenciális fogyasztókat célozza legújabb kampányával a Cadillac, melynek jelmondata: „Life. Liberty. And the Pursuit.”

A kampányt augusztus közepén vezetik be. A független bostoni Cadillac ügynökség, a Modernista! - mely a kreatív munkáért felelős - marketing igazgatója, Liz Ventura szerint az új reklámstratégia kapcsolódik az autómárka örökségéhez: az amerikai luxus autó jelképhez, mely a sikert szimbolizálja.

A hirdetések nem egyszer szemtelen, vicces hangvételt ütnek meg, a márka Cadillac DTS típusa a "Caddy. Rhymes with Daddy." ("Caddy. Rím az apura.") szlogennel népszerűsödik, míg az Escalade modell a "Even the windshield wiper fluid is hot" ("Az ablaktörlő folyadék egészen szexi") felirattal. A hirdetések megjelennek nyomtatott sajtóban, televízióban, kültéri reklámfelületeken és interaktív platformokon is.

Az új reklám hadjárat a "Break Through" ("Törj ki") szlogenre és a rock n roll életérzésre épülő kampányt váltja fel - írja a Brandweek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!