1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Majdnem 80 000 gépkocsit szállított külföldre a Dacia az első negyedévben. A legfontosabb célország Franciaország lett, amelynek sikerült megelőznie a tavaly év évégig vezető Németországot - utóbbi állam ugyanis 2010-ben nem folytatta a Roncsautó-programját, írja a székelyhon.ro.

A Dacia 33 014 gépkocsit szállított Franciaországba, 9 859-et Olaszországba és 7 220 darabot Németországba. A következő helyeket Algéria foglalja el 6237 gépkocsival, Spanyolország 4565 autóval és Marokkó 4172 darabbal. A legkevesebb Daciát Lengyelországba szállították, 1023 darabot.

Az autógyár vezetői szerint gondot jelent, hogy nem sikerül túl sok gépkocsit eladniuk Romániában, mert egyetlen nagy gyártónak sem fejlődhet a helyi piac segítsége nélkül. Romániában mindössze 6 136 Daciát értékesítettek az első három hónapban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!