1999. óta a rendszert adaptálták és üzemszerűen működtetik a Soproni Logisztikai Központban és a szombathelyi konténer terminálon is.
Célként tűztük ki a rendszer bevezetését további terminálokon, illetve az alaprendszer továbbfejlesztését a növekedő kapacitás és a megjelent nemzetközi igényeknek megfelelően, ezért a MÁV Kombiterminál Kft. próbaüzemi kísérletet tart további termináljain is, úgymint Szegeden, Szolnokon és Pécsett.
Összefoglalva megállapítható, hogy Magyarországon az 1993. évtől biztosított költségvetési támogatásokból jelentős kombiterminál-fejlesztéseket, beruházásokat, emellett szerényebb eszközbeszerzéseket lehetett végrehajtani. Ennek eredményeként a kombinált áruszállítás részaránya jelentős mértékben növekedett.
A kombinált szállítás helyzete és fejlődése Magyarországon - II. rész
A terminálfejlesztések mellett igen fontos feladat a kombinált szállítást lehetővé tevő eszközfejlesztések is. 1994-1998 között két Ro-La szerelvény (50 db speciális kocsi és két kísérőkocsi) és 6 db kísérőkocsi gyártása és üzembehelyezése fejeződött be. Ezen kívül a MÁV és a GYSEV speciális konténerszállító vasúti kocsikat szerzett be. A továbbiakban a MÁV első lépcsőben 50, majd ezt követőén további újabb 50 db Ro-La vasúti kocsi beszerzését tervezi. Az új kocsik beszerzésével a meglévő irányok mellett lehetőség nyílik új relációk) megindítására. Univerzális kombinált vasúti kosaras kocsi (2x20 db) üzembe helyezésével lehetőség nyílik a hazai és külföldi nem daruzható kamionok konténerterminálokon történő fel- és lerakására.