2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A lojalitás kulcsszó kell, hogy legyen minden sikeres vállalakozás életében. A vállalatok számára rendkívül fontos, hogy megtartsák régi ügyfeleiket, hiszen ennek költsége jóval alacsonyabb, mint az újak megszerzése. Hasonlóképpen a minőség és a költséghatékonyság szempontjából döntő, hogy az alkalmazottak is ragaszkodjanak a vállalathoz.

10. Megfelelően képzett cégarcok, céghangok

Napjaink egyik legnagyobb kihívása az ügyfél elégedettség szempontjából az outsoucing. Sok vállalat helyez ki bizonyos folyamatokat, amelyek közül a call-center az ügyfélkezelés szempontjából meghatározó. Ezek a szolgáltatók óriási felelősséggel tartoznak majd az őket megbízó vállalatok felé. Ráadásul a többféle elérhetőség (telefon, fax, email, személyes, stb.) gyakran nem egy kézben összpontosul. Ez pedig újabb veszélyforrás.

A front-office típusú munkák során csak olyan vállalatoknak helyezzük ki az ilyen folyamatainkat. Kapjuk állandó tájékoztatást. A legkritikusabb helyzetben az amerikai vállalkozások lesznek, ahol az előrejelzések szerint a call-centeres munkahelyek 70 százalékát viszik el az USA-ból.

11. Valódi együttműködés a partnerekkel

Az üzleti partnerek számára a piaci információk aranyat érnek. Ezek egyik legfontosabbja az ügyfelek megismerésére vonatkozik. A versenytársnak nem minősülő vállalatok ezen együttműködése során - amennyiben adatvédelmi problémákat nem vet fel. - közös adatbázis létrehozásával elemezhetők az ügyfelek. Számos előttünk ismeretlen tény tárulhat fel, ismeretlen érdekességeket tudhatunk meg, adhatunk át.

12. Tudásmegosztás, tudásmenedzsment

A vállalatnál koncentrálódó ismeretek, adatok gyakran kárba vesznek. A munkáltatónak a siker érdekében össze kell ezeket gyűjteni. Az ügyintézőtől a számlázón át a raktárosig rengeteg olyan ember lehet egy cégnél, aki kapcsolatba lét egy ügyféllel (illetve annak alkalmazottjával). Az itt felgyülemlő adattömeg egy jól strukturál adatbázisba elhelyezve később aranyat érhet majd.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!