10. Megfelelően képzett cégarcok, céghangok
Napjaink egyik legnagyobb kihívása az ügyfél elégedettség szempontjából az outsoucing. Sok vállalat helyez ki bizonyos folyamatokat, amelyek közül a call-center az ügyfélkezelés szempontjából meghatározó. Ezek a szolgáltatók óriási felelősséggel tartoznak majd az őket megbízó vállalatok felé. Ráadásul a többféle elérhetőség (telefon, fax, email, személyes, stb.) gyakran nem egy kézben összpontosul. Ez pedig újabb veszélyforrás.
A front-office típusú munkák során csak olyan vállalatoknak helyezzük ki az ilyen folyamatainkat. Kapjuk állandó tájékoztatást. A legkritikusabb helyzetben az amerikai vállalkozások lesznek, ahol az előrejelzések szerint a call-centeres munkahelyek 70 százalékát viszik el az USA-ból.
11. Valódi együttműködés a partnerekkel
Az üzleti partnerek számára a piaci információk aranyat érnek. Ezek egyik legfontosabbja az ügyfelek megismerésére vonatkozik. A versenytársnak nem minősülő vállalatok ezen együttműködése során - amennyiben adatvédelmi problémákat nem vet fel. - közös adatbázis létrehozásával elemezhetők az ügyfelek. Számos előttünk ismeretlen tény tárulhat fel, ismeretlen érdekességeket tudhatunk meg, adhatunk át.
12. Tudásmegosztás, tudásmenedzsment
A vállalatnál koncentrálódó ismeretek, adatok gyakran kárba vesznek. A munkáltatónak a siker érdekében össze kell ezeket gyűjteni. Az ügyintézőtől a számlázón át a raktárosig rengeteg olyan ember lehet egy cégnél, aki kapcsolatba lét egy ügyféllel (illetve annak alkalmazottjával). Az itt felgyülemlő adattömeg egy jól strukturál adatbázisba elhelyezve később aranyat érhet majd.
A lojalitás 12 szabálya
A lojalitás kulcsszó kell, hogy legyen minden sikeres vállalakozás életében. A vállalatok számára rendkívül fontos, hogy megtartsák régi ügyfeleiket, hiszen ennek költsége jóval alacsonyabb, mint az újak megszerzése. Hasonlóképpen a minőség és a költséghatékonyság szempontjából döntő, hogy az alkalmazottak is ragaszkodjanak a vállalathoz.