A filmkészítéssel a magyar befektetési ügynökség célja az volt, hogy Magyarországot, mint kreatív, tudásalapú, magas hozzáadott értéket előállító és teremtő befektetői célországot mutassa be a potenciális külföldi és belföldi gazdasági szereplőknek.
A nyolcperces "nagyfilm" kerettörténetbe ágyazva mutatja be Magyarország gazdaságát általánosan, és kiemelt szektorait. A filmek kerettörténete egy építkezés, mint a dinamika, a fejlődés szimbóluma, ahol minden helyszín és annak berendezései egy-egy szektorra utalnak. Az egyes interjúk érdekes, Magyarország és benne Budapest szépségeit nem direkt módon bemutató helyszínein kerültek felvételre, áll a társaság közleményében.
A hét kiemelt ágazatról - az információtechnológiáról, a biotechnológiáról, a járműiparról, az elektronikáról, a logisztikáról, valamint a kutatásfejlesztésről és a szolgáltató szektorról (SSC) - ágazati kisfilmek is készültek, ezek 3-4 percben, részleteiben mutatják be a szektorokat.
A filmeket az ITDH prezentációk, üzletember-találkozók kezdő-, és végmotívumaként, kiállítások és vásárok bemutató- és aláfestő filmjeként illetve kampányok, hirdetések eszközeként kívánja használni - mondta el Rétfalvi György, az ITDH vezérigazgatója a filmportfólió bemutatóján. A filmek angol nyelven készültek el, de német, francia, kínai valamint japán nyelvi mutációi is készülnek a későbbiekben - tette hozzá.
A film alapkoncepciója nem egy interjúsorozat, inkább a reklámfilm szabálya szerint forgatott folyamatosan figyelemfelkeltő, fenntartó, egy kerettörténetet bemutató, ebbe interjúkat ágyazó produkció - mondta el Suba János, a közbeszerzési eljárást a Filmpartners Kft.-vel közösen megnyert Supergroup Kft. ügyvezető igazgatója.