3p

Miként a filmes berkekben, úgy a marketing szakmában is jelentősek a megmérettetések. Tekintélyes küzdelem zajlik a bevásárlóközpontok között a vásárlók elérése érdekében.

Hogy mindez mennyire hatékonyan, milyen eszközökkel történik, és kik teljesítettek ezen a téren a legjobban, az az évente megrendezésre kerülő ICSC Global Awards-on derül ki.

Idén is izgalmas időszakra tekinthet vissza a budapesti ÁRKÁD. A bevásárlóközpont az ICSC Global Awards szakmai zsűrijének döntése értelmében számos nemzetközi versenytársat megelőzve a hazai fejlesztésű „Plázacica” chatbottal elnyerte a SOLAL Marketing Award második helyezettjének járó ezüst díjat.

Vizsolyi Dániel – az ÁRKÁD Bevásárlóközpont igazgatója – immár második alkalommal bizonyított az ICSC Global Awards-on, emellett már három díjat is sikerült elnyernie a szintén nemzetközi, évenként meghirdetett ECE Marketing Award versenyen is.


"Nagyon büszke vagyok rá, hiszen több mint 20 országból összesen 221 bevásárlóközpont nevezett az ICSC Global Award-ra, s a meglehetősen erős mezőnyből csakis vitathatatlanul eredeti és kreatív ötlettel lehetséges kitűnni. Azt is fontos kiemelni, hogy számos nyugat európai center már több mint 40 éves múlttal rendelkezik, így ez a díj egyben iránymutató is, hogy a stabil alapokra innovatív gondolatokat építve jó úton haladunk. A helyes irány ékes bizonyítéka a jeles díjjal elismert Plázacica alkalmazás, mellyel a felhasználó kényelmesen és gyorsan naprakész információkhoz juthat a bevásárlóközpont üzleteivel és szolgáltatásaival kapcsolatosan. A stílus-és divattanácsadás iránt megnövekedett igényt, valamint a blogok töretlen népszerűségét fókuszba helyezve a feliratkozók Istvánffy Emma – az iEmma fashion bloggere – trendi tippjeit is nyomon követhetik a chatbot révén" - fejtette ki a díj átvételét követően Vizsolyi Dániel.

A marketing terén is otthonosan mozgó szakember 2005-től tölt be aktív szerepet az ECE Projektmanagement Kft-nél. Két éves németországi pályafutása idején az ELBE Einkaufscentrum, Ring Center Berlin és a Hauptbahnhof Leipzig bevásárlóközpont sikeréhez járult hozzá aktív marketing tevékenységével, majd több hazai bevásárlóközpont megnyitási előkészületei során is kulcsszerepet töltött be, akkor már igazgató helyettes pozícióban. Vizsolyi Dániel karrierje eztán igazgatóként folytatódott. Négy éven keresztül volt a szegedi ÁRKÁD bevásárlóközpont centermenedzsere, majd 2014-től a budapesti ÁRKÁD igazgatójaként jeleskedik a szakmában.

Ebben a szférában alapvető követelmény a piaci trendek és vásárlói igények szem előtt tartása, melyre a marketing stratégiát építeni kell. A hatékony marketing esszenciája pedig az újdonságok felfedezése és elsőként alkalmazása, melynek köszönhetően a budapesti ÁRKÁD a jövőben is izgalmas időszaknak néz elébe. Vizsolyi Dániel ezúttal olyan egyedülálló és monumentális marketing ötlettel áll elő, melyekkel hazánkban első ízben találkozhat majd a vásárlóközönség. Lehet, hogy érik az ICSC Global Awards arany díj? 2018-ban erre is fény derül.

(X)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!