1p

Az online reklámok piaca 25 százalékkal húszmilliárd dollárosra duzzadt idén, de ez az érték sokkal magasabb is lehetne, ha megbízható adatok állnának a hirdetők rendelkezésére az internetes közönségre vonatkozóan.

A hagyományos médiában minden formátumnak van egy megbízható, bevált figyelője, ami a fogyasztási adatokról tájékoztatja a reklámozókat - a televízió esetében a Nielsen például. Az online reklámfogyasztás mérésére azonban sok cég szakosodott, és sokszor igen eltérőek az adataik, amik egyébként is nehezen összehasonlíthatóak a tradicionális média reklámfogyasztásával. A szakemberek még abban sem értenek egyet, hogy valójában mit szükséges mérni, melyik mutató ad pontos képet az internetes helyzetről - közli az AP.

A reklámozóknak így nem lehetnek pontos fogalmaik arról, hogy milyen közönséget érnek él, és az mire vágyik.

Az eMarketer egyik elemzője szerint sok nagy hirdető azért ódzkodik a világhálón történő reklámozástól, mert túl nagy az összevisszaság az adatok körül. A szakértő szerint sokan a netes videoreklámozás kivirágzására várnak, de az egyelőre még gyerekcipőben jár.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!