2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A rövid és középtávú járataira kínált repülőjegyek árainak átlagosan húsz százalékos csökkentésével és a fedélzeti szolgáltatások átalakításával kívánja versenyképességét megtartani az Air France-KLM a fapados légitársaságokkal és az európai gyorsvasút-hálózattal szemben - derült ki a francia-holland légitársaság csütörtöki párizsi sajtótájékoztatóján.

Más légitársaságokhoz hasonlóan az Air France is a belföldi és a középtávú, azaz 6 óránál rövidebb időtartamú járatain 2010 áprilisától 5 és 35 százalék között csökkenti árait. Ezek a járatok biztosítják a légitársaság bevételeinek negyven, utasainak pedig hatvan százalékát.

A legdrágább európai járatain, mint például a Párizs-Koppenhága vagy a Párizs-Frankfurt útvonalon 24 százalékos árcsökkenés várható. A fedélzeti szolgáltatások drasztikus visszaszorítása helyett azonban minden ingyenes szolgáltatás megmarad, de azok osztályonként változnak.

"A rövidtávú járatokon, az ügyfelek megbízható és hatékony közlekedést szeretnének megfelelő szolgáltatással és mindezt a legjobb áron, úgy, hogy megmaradjon minden, ami az Air France-t jellemzi. Ezekből az elvárásokból indultunk ki, amikor kidolgoztuk új medium-haul szolgáltatásunkat" - hangsúlyozta - Pierre Henri Gourgeon vezérigazgató.

A középtávú járatokon az eddigi három osztály helyett április 1-től csak két osztály lesz, de az a légitársaság szerint semmilyen szempontból nem hasonlítható a fapados légitársaságok járataihoz. A kabin hátsó részében az olcsóbb Voyageur vagy turistaosztályon továbbra is kínálnak újságot és étkezést, de az csak snack jellegű lesz, és utasonként csak egy, maximum 23 kilogrammos csomag lesz feladható. A Premium osztályon a növekvő árak mellett két csomag, összesen 30 kilogramm lesz ingyen feladható, és az utasok szabadon választhatnak ülőhelyet.

A premium-utasoknak azonban megszűnik a felszállás előtt kínált pezsgő és narancslé, és a két és fél óránál rövidebb idejű utakon a turistaosztályon nem lesz szendvics - mondta Bruno Matheu marketing-igazgatóhelyettes.

Az Air France november 19-én teszi közzé negyedéves eredményeit, a 2008-2009-es évet nettó 814 millió eurós történelmi veszteséggel zárta. A légitársaság továbbra is úgy számol, hogy az új szolgáltatások bevezetése előtt, 2010 márciusáig 3600-an távoznak önkéntes alapon a cégtől.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!