Mint a szakember elmondta bár a hazai piacon az internetes oldalakon keresztül történő bookolás jelentősége még viszonylag kicsi, de az internetes értékesítés növekszik a legdinamikusabban. A Budget Hungary esetében az elmúlt egy évben az internetes foglalások 50 százalékkal bővültek - informálta lapunkat Várady Attila.
Ami a Budget internetes jelenlétét illeti, immár 6 éve folyamatosan jelen vannak a világhálón - tájékoztat a marketing vezető. Az elmúlt időszakban folyamatosan fejlődtek, és mára nem csak tájékoztató szerepe van, hanem az online foglalást is biztosítják az ügyfeleknek. Az autót bérbe venni kívánók, mind a nemzetközi hálózat tagjainak, mind a hazai leányvállalat flottájából tudnak foglalni. Az online stratégiájuk jegyében reklámbüdzséjük növekvő százalékát költik internetes hirdetésre. Mint kérdésünkre Várady úr elmondta ennek során elsősorban a kereső marketing megoldásokat preferálják, ennek hatékonysága az összes általuk használt reklámeszköz közül az egyik legmagasabb.
Autókölcsönzők: az internet elfelejtett sikersztorija
Egyre kevésbé hisznek az amerikai autókölcsönzők a hagyományos média megjelenésben, és reklámbüdzséjük mind nagyobb részét költik el az interneten. Bár itthon az internet fejlettsége elmarad a tengerentúli szinttől, a szakemberek a jövő egyik legfontosabb értékesítési csatornájának tartják.