2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az 58. Cannes Lions kreatív reklámfesztivál szervezői a svéd IKEA-t jutalmazták az év hirdetője díjjal, derül ki a MAKSZ hírleveléből.

Az elismerést azok a cégek kapják, akik ösztönző, kreatív és innovatív marketingkampánnyal képviselik termékeiket a piacon. Az IKEA ügynökségeivel együtt ötletes és humoros hirdetési kampánnyal képviselte a márkát, és vonzotta a vásárlókat az IKEA áruházakba. A dizájnos, alacsonyabb árkategóriába tartozó bútorokat és lakberendezési tárgyakat árusító cég lokalizálni is tudta a márkát, kihasználva az adott régió kulturális és területi adottságait.

Az IKEA az első Cannes Lions díjat 1991-ben nyerte, és azóta további 50 oroszlán tulajdonosa lett. Film kategóriában 2003-ban a "Lamp" projektért kaptak elismerést, 2010-ben a "Facebook Showroom" munkájukkal pedig Titanium Lion díjat nyertek.

"Az IKEA marketing és kommunikációs jelenlétének sikere annak köszönhető, hogy ügynökségeivel összehangolt kreatív munkát végez" – mondta Philip Thomas, a Cannes Lions ügyvezetője. „Gratulálunk az IKEA-nak és ügynökségeinek ehhez a jól megérdemelt elismeréshez.” A díjat 2011. június 25-én adják át az IKEA alelnökének, Noel Wijsmans úrnak.

"Nagyon boldogok vagyunk, hogy mi érdemeltük ki a díjat, mely nagy elismerése munkánknak" – mondta Noel Wijsmans. "Az IKEA inspirálni szeretné mindazokat, akik egy szebb és ötletesebb otthonra vágynak. Köszönöm minden kreatív ügynökségnek, a svéd kommunikációs csapatnak és a világ összes IKEA dolgozójának munkájukat."

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!