1p

Már nálunk is láthatók azok a Coca-Cola-reklámok, amelyek a foci világbajnokság kapcsán bemutatják, hogy a futball iránti rajongás miként képes összehozni az amúgy kibékíthetetlen ellenségeket is.

A negyven másodperces tévészpotokban sorra bemutatják a góloktól elérzékenyülő és végül egymás nyakába boruló békétlenkedőket. Gondoljunk csak a postásokra és a házőrzőkre vagy a férjekre és a szekrénybe bújt szeretőkre, de ilyenek a hentesek és a húsnak való áldozataik, a kaktusz és a lufi, valamint a fák és baltás gyilkosaik, a favágók is.

A televíziós kampány mellett mintegy négymillió Coca-Cola és Diet Coke üvegen is megjelenik a promóció. Ez - a The Guardian szerint - mellesleg a legnagyobb brandet erősítő palack-kampánya is egyben.

A kólásüvegeken található játékkal a fogyasztók labdákat és jegyeket nyerhetnek a foci VB-re a cég ajándékaként. Az akció során - egész júniusban - a vállalkozó kedvű rajongók fotókon mutathatják meg, mennyire szeretik a játékot.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!