2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A munkaadók számára az internetes állásportálokon elhelyezett hirdetések bizonyultak a leghatékonyabbnak egy nemzetközi felmérés szerint. Caterer.com felmérése szerint a HR és toborzási szakemberek többsége véli úgy, hogy az online eszközökkel a legkönnyebb megtalálni az ideális jelölteket.

Alaposan megváltozott az elmúlt időszakban a HR területen dolgozók preferencia rendszere, ha új munkatárs felvételéről van szó, derült ki a Caterer.com adataiból. A felmérés adatai szerint a munkaügyi vezetők 53 százaléka véli úgy, hogy az internetes oldalakon a legkönnyebb a megfelelő munkatársat megtalálni.

A szakemberek preferenciái alapján az is kiderült, hogy a leghatékonyabbnak az egyes szakmákra, iparágakra specializálódott álláskereső weboldalakat tartják (29%). Viszonylag kedveltek az általános állásportálok (14%). 

Egyre több munkaadó fedezi fel az interneten gerjesztett szájmarketinget (word of mouth). A válaszadók 13 százaléka ugyanis azon a véleményen van, hogy az internetezők által egymásnak továbbadott információk segítségével is eredményesen lehet embereket felvenni. Az munkaerő közvetítők, illetve fejvadászok igénybe vételét a HR-esek tizede tartotta a legoptimálisabb megoldásnak. A hagyományos nyomtatott hirdetések kapcsán hasonló arányban mutatkoztak azok, akik ehhez a toborzási formát kedvelik leginkább.

A HR-eseket tekintve friss magyarországi adat nem ismert az internetes toborzás népszerűségét illetően, ám a felhasználók elsősorban ma már ilyen módon tájékozódnak. Az NRC Piackutató és a TNS közös kutatás szerint három internetező közül kettő álláskeresésre is használja a világhálót.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!