TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában

Úgy tűnik, hogy az internetes buborék-cégek válsága nem befolyásolja lényegesen a valóságos, vagyis gazdaságilag életképes e-kereskedelmi vállalkozások fejlődését. Nem csak a sikeres karácsonyi időszakot maga mögött tudó internetes kiskereskedelemre (B2C) érvényes ez, hanem a vállalatközi (B2B) üzletre is.

Úgy tűnik, hogy az internetes buborék-cégek válsága nem befolyásolja lényegesen a valóságos, vagyis gazdaságilag életképes e-kereskedelmi vállalkozások fejlődését. Nem csak a sikeres karácsonyi időszakot maga mögött tudó internetes kiskereskedelemre (B2C) érvényes ez, hanem a vállalatközi (B2B) üzletre is.

Talán felesleges is mondani, de a következő évekre valamennyi piackutató sok számjegyű forgalmat jósol a B2B kereskedelemnek.(A szép számokhoz persze az is hozzásegíti az elemzőket, hogy előszeretettel sorolják a B2B kereskedelemhez a hagyományos EDI rendszereket is.) A nagy lelkesedés közepette némileg kijózanítóan hathat az a felismerés, hogy nem létezik olyan szimpla B2B csatorna, mely kielégíthetné egy cég valamennyi B2B kereskedelmi igényét. Hiába képviselik a Giga Information Group szerint majd a B2B e-kereskedelmi piacok a teljes e-kereskedelem 38 százalékát majd 2004-ben, ez a 38 százalék sokfajta kapcsolatot takar. A vállalatoknak tehát elektronikus kereskedelmi csatornák olyan rendszerét kell kiépíteniük, melyek mindegyike illeszkedni képes a megfelelő ügyfél, vagy beszállító rendszeréhez.

A B2B csatornák egymás mellett élése nem egyszerűen a szabványosítás hiányából fakad. A különféle kommunikációs formákra ugyanúgy szükség van itt is, mint a B2C kereskedelemben. (Személyes kontaktus, valódi bolt, virtuális kirakat, online rendelés egymás mellett élése.) A párhuzamos csatornák ugyanakkor komoly gondokat okoznak elsősorban a megbízhatóság és a biztonság terén, de jelentősen növelik a költségeket is.

A B2B kereskedelem gyorsabb növekedését jelentősen lassítja, hogy nem elég az adott cégen belüli fejlesztéseket, átalakításokat elvégezni, a rendszer bevezetése csak akkor lehetséges, ha erre a partnerek is hajlandóságot mutatnak. Ha mindehhez figyelembe vesszük, hogy a kereskedelmi folyamat kiépítése egyetlen partnerrel átlagosan 3 hónapot vesz igénybe, könnyebb megérteni a B2B üzlet fejlődése előtt álló akadályokat.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 28 410 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Erste Banknál és a Cetelemnél 28 721 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.