A Momentum Worldwide ma már a világ legnagyobb nem hagyományos tömegkommunikációs megoldásokat kínáló ügynökségi hálózata. A vonal alatti reklám folyamatosan növekvő szerepe, valamint a hirdetők ezzel kapcsolatos regionális elvárásai egyre inkább megkövetelik az országok közötti erős koordinációs együttműködést.
„A világméretű trendek kiszolgálása érdekében egyre fontosabb, hogy az egyes országok irodáinál felgyülemlett szaktudást, tapasztalatot, és innovációs erőt a hálózat szintjén is minél erősebben ki tudjuk használni. Ezáltal a tapasztalat-megosztás elősegíti a legjobb megoldások mielőbbi terjedését, másrészt olyan innovációs szinergia teremtődik, mely tovább erősíti a Momentum Worldwide vezető pozícióját.” - mondta Farkas Sándor, a Momentum Hungary ügyvezető igazgatója.
A Momentum pozícionálását tekintve egyre inkább el kíván szakadni a csatornaszemléletű BTL megközelítéstől. Mint Farkas elmondta: „A Below-The-Line tevékenységek eszközeiként ismeretes esemény-, trade, field stb. marketing megoldások az eszközparkot alkotják, csak úgy, mint a sajtó, televízió, rádió, közterület egy hagyományos ügynökség esetében.
Ugyanakkor a Momentum hálózat stratégiai alapokon nyugvó, sokszor a kommunikációs projekt kezdeményező státuszától indulva nyújt integrált megoldásokat. Nemzetközileg, de a Momentum Hungary estében is egyre több példa bizonyítja azt, hogy az ügyfelek ezeken a területeken is igénylik ügynökségük partneri közreműködését, mely a stratégiai együttgondolkodástól a kivitelezésen keresztül az utóértékelésig terjed. Ennek fényében a Momentum olyan megoldásokra és ötletekre koncentrál, melyek a BTL csatornák alkalmazásának kihasználásával aktiválják a keresletet.”
BTL-re koncentrálnak
A Momentum Worldwide nemzetközi reklámügynökségi hálózat Stockholmban tartott regionális (Európa, Közel-Kelet és Afrika) találkozóján bejelentésre került az új pozícionálási stratégia, valamint az ehhez kapcsolódó és az országok közötti koordinációt tovább erősítő lépések.