A Saturn jelvény alatt kínált autókat - amelyek megegyeznek a GM más típusaival - 350 márkakereskedés forgalmazza, 13 ezer embernek adva munkát. Ezek a munkahelyek az ügylet kútba esése miatt veszélybe kerültek, ugyanakkor a GM szóvivője szerint autógyári állások nem szűnnek meg, mivel a Saturnokat gyártó egyesült államokbeli, kanadai és a mexikói üzemekben a cég más márkáihoz csoportosíthatják át a dolgozókat.
A GM csődje idején, négy hónappal ezelőtt bejelentett tervek szerint a Penske úgy vette volna át a márkát, hogy az autókat 2009-ben és 2010-ben a GM-től kapta volna. Ezt követően más gyártóktól vásárolt volna autókat, mintegy a márkanév alá, ám most azt közölték, hogy az ezzel kapcsolatos tárgyalások kútba estek, mert a kiszemelt cég igazgatótanácsa nem támogatta az üzletet. A Wall Street Journal értesülése szerint a meg nem nevezett autógyártó a Renault volt. Szakértők eleve nagyon kockázatosnak vélték a Saturn életben tartását, írja a Napi Gazdaság.