1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A holland KLM légitársaság részben bioüzemanyaggal hajtott utasszállító repülőgéppel végzett próbarepülést hétfőn.

A cég közlése szerint a Boeing 747-es gép négy hajtóműjének egyikét növényi olajból nyert kerozin és hagyományos üzemanyag 50-50 százalékos keverékével hajtották.

A légitársaság nem tudott előrejelzést adni arra vonatkozóan, hogy a nem fosszilis üzemanyagok mikor terjedhetnek el érdemben a légi közlekedésben, a társaság szóvivője mindössze annyit jegyzett meg, hogy a bioüzemanyagok beszerzése jelenleg igen nehéz.

Az egyórás próbarepülésen részt vett Peter Hartman, a KLM vezérigazgatója, Maria van der Hoeven holland gazdasági miniszter, valamint Johan van de Gronden, a WWF hollandiai szervezetének vezetője is.

Januárban a Japan Airlines azonos gyártmányú gépén tesztelte a bioüzemanyag használatát. Februárban az Airbus indított folyékony gáz és kerozin keverékével hajtott tesztgépet Nagy-Britanniából Toulouse-ba, októberben pedig ugyancsak az Airbus egy gépe repült Londonból Dohába hasonló üzemanyaggal.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!