A magyar nemzeti légitársaság hagyományosan nagy gondot fordít arra, hogy utasainak jó minőségű magyar borokat kínáljon, s ezzel a minőségi hazai borok jó hírét terjessze világszerte. Az idén január elején megújult borkínálatba hat fehér-, négy vörös-, két desszertbort, valamint két pezsgőt választott a légitársaság. A minőségi magyar borokat a business utasoknak bármely napszakban, míg a turista utasoknak a 10 óra után induló járatokon kínálják a légiutas-kísérők.
Egy járatra egyszerre hét fajta bor és egy fajta pezsgő kerül felkészítésre, a business osztályon két-két fajta vörös és fehérbor, egyfajta desszertbor és pezsgő, míg a turista osztály kínálatában egy-egy fajta fehér és vörösbor szerepel. A tendernyertes borok folyamatosan váltják egymást a fedélzeten, ezzel is változatosabbá téve a légitársaság borkínálatát.
A Malév kétfordulós bor-tenderére 12 pincészet összesen 84 borfajtával jelentkezett, melyek közül a légitársaság szakértő zsűrije kilenc pincészet 14 borát választotta ki a bor érzékszervi értékei és természetesen marketing- és pénzügyi szempontok alapján.
A kiválasztott pincészetek borai már számos alkalommal nyertek rangos szakmai elismeréseket, érmeket. Öten közülük a Népszabadság 77 legjobb magyar pincészet című, szakújságírók által összeállított kiadványában is szerepelnek, egyikük, mint „Az Év Pincészete 2004” díj tulajdonosa, áll a társaság közleményében.
Mester Zoltán vezérigazgató-helyettes a Malév-utasok borfogyasztási szokásairól adott információt: „A Malév utasai összesen 291 ezer palack bort és pezsgőt fogyasztottak a fedélzeten 2007-ben. A legtöbb, 160 ezer palack (120 ezer liter) a vörös borból fogyott, míg a fehérborból összesen 91 ezer palacknyit (68 250 liter) szolgáltak fel a légiutas-kísérők.”