A beérkezett panaszok hatására az ausztrál reklámtestület (Australia's Advertising Standards Bureau - AASB) úgy határozott, hogy betiltatja a hirdetés sugárzását. A testület szerint, ugyan a film nem sértette meg a reklámetikai kódex azon pontját, mely tiltja a nők megalázó helyzetben való ábrázolását, ám egy másik előírás kapcsán elmarasztalták a céget. A szabályok szerint ugyanis tilos a reklámozásban az erotika, a szexualitás öncélú – a reklám tárgya, témája által nem indokolt – felhasználása. A hirdetés ugyan karikírozása a férfiak fantáziálásának, ám mégis áthágta-e szabályt.
Nem tudni a Crazy Domains hirdetésére mennyiben hatottak egy másik domainregisztrátor, a GoDaddy amerikai cég botrányai, ám az ilyen típusú szolgáltatók esetén messze ez kapta eddig a legnagyobb médiavisszhangot.
A GoDaddy története még 2005-re nyúlik vissza, amikor is a Super Bowl közvetítése alatt egy olyan reklámmal igyekezett népszerűsíteni magát, amely egy televíziós cenzorbizottság munkáját szemléltette szexista eszközökkel fűszerezve. A közvetítést sugárzó Fox televíziós társaság még a meccs idején letiltotta a hirdetést és ezt követően óriási botránnyá duzzadt az ügy. (Más kérdés, hogy a 2004-es évben villantotta meg Janett Jackson a mellbimbóját, ami után a tévétársaságokra óriási nyomás nehezedett a katolikus szervezetek részéről.) Az amerikai fogyasztók - a letiltásból következő utózöngéknek köszönhetően - egy hónap alatt megtanulták a GoDaddy nevét és a botrányos ügy hatására áprilisra a GoDaddy a világ legnagyobb domain regisztrátorává vált.
A cég a 2005-ös sikeren felbuzdulva 2006-ban is szeretett volna megjelenni az eseményen. A GoDaddy 13 kisfilm forgatókönyvét készítette el, ezek közül 10 esetében a kész film is legyártásra került. A televíziós társaság mindegyik filmet és forgatókönyvet visszadobta arra hivatkozva, hogy a reklámok túlságosan erős szexista töltetűek.
A cég persze ezt követően is minden évben kijátszotta a szexista kártyát, nem volt ez másként az idei évben sem. Igaz, emelve a tétet már nem elégedtek volna meg női fenekek és mellek mutogatásával, idén ugyanis egy kitalált figurával, Larry Jones profi focistával akartak reklámozni. A sztori szerint Larry az edzések után Lolának hívatja magát, és női alsóneműket tervez. Talán mondani sem kell, a reklám bemutatását a CBS nem engedélyezte.