2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Chanel No. 5 parfüm reklámarca lett Brad Pitt, az első reklámfilmet október közepén mutatták be. A közönség reakciója alapján ugyanakkor a divatház lépése nem biztos, hogy telitalálat volt.

A Chanel divatház először választott a parfümjei 92 éves történetében férfit reklámarcnak. Igaz, a döntés egy, a nők körében kedvelt, sármos színészre, Brad Pittre esett. A sztárral készült reklámfilmet október közepén kezdték sugározni az amerikai televíziós csatornákon. A kampány költsége kapcsán meglehetősen eltérő adatok láttak napvilágot, a becslések többsége 15 és 20 millió dollár között szór. Ebből azonban Brad Pitt díja teszi ki az egyik legnagyobb, 7 millió dolláros tételt.



A döntés már önmagában is meghökkentést keltett, hiszen az elmúlt évektizedekben a Chanel az aktuális nőideálokat igyekezett reflektorfénybe állítani. A 80-as években a francia színésznő Catherine Deneuve, majd a 90-es években egy inkább modellként ismert nő, Carole Bouquet szerepelt a cég reklámjaiban. A 2000-es években a parfüm arca Nicole Kidman lett, majd az utóbbi időben ismét egy francia színésznő, Audrey Tatou képviselte a márkát.

A Brad Pitt szereplésével készült reklám gyakorlatilag egy monológ, amely azonban a netes mémgyártókat érintette meg elsősorban. A reklámfilm így pillanatok alatt paródiaözönt váltott ki a közönségből, az angol nyelvterületen folyamatosan jelennek meg a hirdetést kifigurázó videók.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!