A Chanel divatház először választott a parfümjei 92 éves történetében férfit reklámarcnak. Igaz, a döntés egy, a nők körében kedvelt, sármos színészre, Brad Pittre esett. A sztárral készült reklámfilmet október közepén kezdték sugározni az amerikai televíziós csatornákon. A kampány költsége kapcsán meglehetősen eltérő adatok láttak napvilágot, a becslések többsége 15 és 20 millió dollár között szór. Ebből azonban Brad Pitt díja teszi ki az egyik legnagyobb, 7 millió dolláros tételt.
A döntés már önmagában is meghökkentést keltett, hiszen az elmúlt évektizedekben a Chanel az aktuális nőideálokat igyekezett reflektorfénybe állítani. A 80-as években a francia színésznő Catherine Deneuve, majd a 90-es években egy inkább modellként ismert nő, Carole Bouquet szerepelt a cég reklámjaiban. A 2000-es években a parfüm arca Nicole Kidman lett, majd az utóbbi időben ismét egy francia színésznő, Audrey Tatou képviselte a márkát.
A Brad Pitt szereplésével készült reklám gyakorlatilag egy monológ, amely azonban a netes mémgyártókat érintette meg elsősorban. A reklámfilm így pillanatok alatt paródiaözönt váltott ki a közönségből, az angol nyelvterületen folyamatosan jelennek meg a hirdetést kifigurázó videók.
mfor.hu