2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kiderült, melyik reklámkampányok teljesítettek a legeredményesebben 2009-ben a magyar marketing kommunikációs piacon. Az OMD négy aranyat vihetett haza, míg az ACG, a DDB, az Initiative és a Laboratory két aranyat tudhat magáénak. Az idei platina díjat a Cetebe reklámkampánya kapta.

Az Effie-n, az egyedüli hazai reklámhatékonyságot mérő versenyen a 43 döntőbe jutott munkából 29 részesült elismerésben, a díjazottak pénteken a Nemzeti Színházban megrendezett gálán ünnepelhették sikerüket. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA) által rendezett eseményen az idei platinát a Cetebe reklámkampánya vihette haza, amely a Starcom, a GlaxoSmithKline és az Index.hu közös munkája.

Nem tartós fogyasztási cikkek, étel kategóriában az Universal McCann és a BBDO kapta az aranyat az M&M's "A csokigolyók betörnek a szórakoztatóiparba" kampányukért. Ital kategóriában az OMD és a Café Creative Douwe Egberts Senseo kampányát ítélték a leghatékonyabbnak. A tartós fogyasztási cikkek pályázatai közül a Lips bevezető kampánya végzett az első helyen, mely az Universal McCann és a Comprad közös szüleménye. Az egyéb szolgáltatások első helyén két kampány osztozik: az OMD és a DDB McDonald's Hazai Ízek kampánya mellett az ACG Tennis Classics – Legendák Csatája kampánya is aranyat kapott.

A társadalmi célú kategóriában ugyancsak az ACG ítéltetett a legjobbnak Hegyvidéki Zebrafest kampányával, amit a Young & Rubicam valamint a Well ügynökséggel közösen hoztak létre. Az OMD, DDB párosnak az image kategóriában is sikerült aranyra váltani egy McDonald's megbízást, a 20 éves születésnapi kampányt. A kulturális szolgáltatások terén az OMD zsebelhette be az aranyat Reader’s Digest reklámjával.

A Budapest Banknak készült kampányok két aranyat is hoztak, a pénzügyi szolgáltatások kategóriában az adósságrendező kampánnyal, az image kategóriában pedig a bank újrapozicionálási kampányával a Laboratory és az Initiative aratott dupla sikert. A Laboratory munkája a telekommunikációs csoportban is elismerést kapott, a PHD-val és a Forward-dal közös reklámuk, az UPC Szerelők első helyen végzett a kategóriában.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!