A dohányáruk reklámjának július 1-én bevezetett tilalma miatt csaknem 300 millió forintos forgalomtól eshetnek el a reklámügynökségek éves szinten - közölte Egri Gábor, a Magyarországi Reklámügynökségek Szövetségének (MaRS) főtitkára.
Hozzátette: a dohányipari cégek tavaly mintegy 3 milliárd forintot költöttek hirdetésre, amelynek 10 százaléka érinti a reklámügynökségek forgalmát. A reklámra költött összeg 51 százaléka közterületen, 7 százaléka moziban, 35 százaléka színes lapokban, magazinokban, 7 százaléka napilapokban jelent meg.
Dohányreklámok tilalma: 300 millió forintos kiesés
A dohányáruk reklámjának július 1-én bevezetett tilalma miatt csaknem 300 millió forintos forgalomtól eshetnek el a reklámügynökségek éves szinten.