2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A posztindusztriális társadalomban, melynek alapegysége az információ, legfontosabb kommunikációs csatornája pedig az Internet és a mobiltelefónia, ma már nem eladói (nyomásos – push), hanem sokkal inkább vevői (húzásos – pull) piacról beszélhetünk. Korunkban a vevő diktál, vagyis ha elégedetlen valamivel, lehetősége van arra, hogy számos helyettesítő termék közül válassza ki a neki legmegfelelőbbet. Ennek köszönhető, hogy az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) központi szerepet tölt be az innovatív vállalatok életében.

Internetes Értékesítés Felépítése (Internet Sales)

Az Internetes Értékesítés a Java 2 Enterprise Edition (J2EE) alkalmazással is kompatibilis. Ez lehetővé teszi a Java Application Server használatát, ami magában foglalja a Servlet Engine-t az InQMy-tól.

Mobil Rendszer Felépítése (Mobil Sales, Mobil Service)

A mySAP CRM olyan szcenáriókat is támogat, mint a laptopok vagy kézi eszközök, például PDA-k vagy cella telefonok. A mobil szcenárió feltárja az adott terület alkalmazottjainak igényeit, akik adatok óriási halmazával operálnak és széleskörű funkciókhoz való hozzáférésre van szükségük. A CRM middleware szinkronizálja az adatokat és biztosítja, hogy mindenki csak a számára szükséges adatokat kapja meg.

CRM helyzetkép Magyarországon

2001 decemberében a NetSurvey felmérést készített hazánk vezető nagyvállalatai körében a CRM helyzetéről. A válaszadók több mint felénél volt bevezetve valamilyen ERP rendszer, míg csak alig több mint 10%-uk élt a CRM stratégiával. Viszont a megkérdezettek közel 25%-a tervezte fél éven belül ERP, illetve CRM rendszer bevezetését vagy korszerűsítését. A cégek 35%-a saját fejlesztésű, 19%-a SAP, 9–9%-a Siebel System és Remedy, 28%-a pedig egyéb szoftvert alkalmazott a CRM rendszeren belül.


FELHASZNÁLT IRODALOM

David C. Yen-David C. Chou-Jane Chang: A synergic analysis for Web-based enterprise resources planning systems

CRM és ERP egy rendszerben

Bartalis Krisztina: CRM alapok

Hosszú Gábor: Az eCRM új webes technológiái


Keszey Tamara: Customer Relationship Management (CRM) és IT vonatkozásai

CRM

mySAP Customer Relationship Management

CRM az SAP és a SIEBEL megoldásaival


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!