Az elnök hozzátette: a francia Teleperformance, a világ második számú telemarketing vállalata 70 százalékos részesedést vásárolt júniusban a budapesti Photel kommunikációs ügynökségben. A fejlesztések a magyarországi piacvezető pozíció megszerzését és közép-kelet-európai többnyelvű központ létrehozását célozzák.
Lakatos Zsolt, a Photel elnök-vezérigazgatója elmondta: a 2002-ben alapított Photel Magyarországon a vezető cégek között van a telemarketing, illetve az ügyfélszolgálati központok működtetése terén, jelenleg 100 munkatársat foglalkoztat. Ügyfelei között főként pénzügyi szolgáltatók és biztosítók, autóipari, szállítási, informatikai, távközlési és média vállalatok vannak.
Horváth Odett, a Photel vezérigazgató-helyettese elmondta: jelenleg 10 nemzetközi projektről tárgyal a vállalat. A cég a munkatársak számának bővítésén túl műszaki fejlesztéseket is tervez, amelyek között 3G call-center és hangfelismerő-rendszer kiépítése szerepel.
A Teleperformance-csoport 2006-ban 1,4 milliárd euró árbevételt vár, míg tavalyi árbevétele 1,196 milliárd euró volt. A vállalatcsoport több mint 60 ezer munkatársat foglalkoztat 268 contact-centerben, munkatársai 51 nyelven évente közel egymilliárd ügyfélkapcsolatot bonyolítanak. Az 1978-ban alapított Teleperformance Európában piacvezető, Észak-Amerikában pedig az öt legnagyobb contact center szolgáltató közé sorolt vállalat. A cégnek a térségben már vannak érdekeltségei Ausztriában, Lengyelországban, Szlovákiában, Romániában és Oroszországban.
MTI/Menedzsment Fórum
Egymillió euróból fejleszti magyarországi leányát a Teleperformance
A Teleperformance 1 millió eurós beruházással 250 új munkahelyet teremt magyarországi leányvállalatánál, a Photel Kommunikációs Zrt.-nél 2007 végéig - mondta Christophe Allard, a Teleperformance igazgatóságának elnöke csütörtökön Budapesten.