2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A fokozódó piaci verseny nyomására a British Airways még tavaly kezdte el bevezetni - egy 38 milliárd forint értékű beruházási program részeként - tengeren túli osztálya, a Club World új generációját, amely keretében nemrég a fedélzeti étrendet és a kiszolgálást is átalakították. A légitársaság most először Magyarországon is bemutatja a Club World fedélzeti kulináris kínálatát egy budapesti étteremben.

A fejlesztés részeként a British Airways külön Kulináris Tanácsot hozott létre, amelybe vezető élelmiszeripari szakemberek, séfek, gasztronómusok és borászok foglalnak helyet. Emellett a cég vendéglátási és kiszolgálási stílusa is eltávolodott a hagyományos légitársasági gyakorlattól, és inkább egy étteremét követi. A légitársaság - amely saját bevallása szerint piacvezető a tengerentúli üzleti utaztatás terén - mindezzel elsősorban a tehetős üzletembereket célozza meg.

A Club World osztályon például új ételsorokkal próbálkoznak, az ételeket pedig keményített abroszon és porcelán étkészletben szolgálják fel. Emellet bevezetik a Club Étkezőt is, amely révén az utasok a főétkezések közötti időszakokban is bármikor magukhoz vehetnek hideg-meleg ételeket, édességeket, salátákat, gyümölcsöket, szendvicseket és csokoládékat.

A tengeren túli járatok fogásait a légitársaság - a Mokka kávézóval és a Bortársasággal együttműködve - március 22-től április végéig külön menüben kínálja majd egy belvárosi étteremben. Az új generációs Club World egyébként a legfontosabb útvonalon (a London Heathrow és a New York JFK repülőterek között közlekedő járatokon) egy hónap múlva már szinte minden gépen elérhető lesz, derül ki a társaság közleményéből.

A kiélezett verseny miatt egyre több légitársaság próbál plusz szolgáltatásokkal utasokra szert tenni, főleg a fokozottan fizetőképes keresletet jelentő üzletemberek körében. Egy német vállalkozó tavaly például

bejelentette

: még 2007-ben létrehozná a dohányzók nemzetközi légitársaságát. A cég - amelyet Smintairnek hívnának - a vállalkozó reményei szerint luxusszolgáltatásokat nyújtana a csak business class-szal és első osztállyal közlekedő repülőgépeken.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!