Az Értjük-e, miről beszélnek a fiatalok? alcímet viselő konferencián szó lesz a kamaszok életfázisairól, életmódjáról, fogyasztási és médiahasználati szokásairól, valamint a divattal, a zenével kapcsolatos attitűdjeikről és általános jövőképükről.
Szót kapnak maguk a tinik is, akikkel Novák Péter (kulturpart.hu) beszélget arról, hogy szerintük milyennek látja őket a nagy többség, azaz a felnőttek.
Egy reklámpszichológus, és néhány a kamaszoknak (is) kommunikáló márka képviselőjének előadásából megtudhatjuk, milyen kép él a fiatalokban a márkákról és fordítva, milyennek látják a márkák a 14-18 éves korosztályt. A rendezvény egy kerekasztal-beszélgetéssel zárul, melyben a felkért szakemberek, ügynökségi vezetők, megvitatják a 18- korosztály eléréséhez szükséges marketing eszközöket.
(x)