1p

A Magyar Fogyasztó Platform október 1-jén megrendezi következő konferenciáját Magyar Fogyasztó 18- címmel. A 18 évnél fiatalabb korosztályra fókuszáló rendezvényt a fiatalkorúak iránt érzett felelősség, és a szerteágazó szubkultúrájukkal a marketingeseknek fejtörést okozó tinédzser korosztály hívta életre.

Az Értjük-e, miről beszélnek a fiatalok? alcímet viselő konferencián szó lesz a kamaszok életfázisairól, életmódjáról, fogyasztási és médiahasználati szokásairól, valamint a divattal, a zenével kapcsolatos attitűdjeikről és általános jövőképükről.

Szót kapnak maguk a tinik is, akikkel Novák Péter (kulturpart.hu) beszélget arról, hogy szerintük milyennek látja őket a nagy többség, azaz a felnőttek.

Egy reklámpszichológus, és néhány a kamaszoknak (is) kommunikáló márka képviselőjének előadásából megtudhatjuk, milyen kép él a fiatalokban a márkákról és fordítva, milyennek látják a márkák a 14-18 éves korosztályt. A rendezvény egy kerekasztal-beszélgetéssel zárul, melyben a felkért szakemberek, ügynökségi vezetők, megvitatják a 18- korosztály eléréséhez szükséges marketing eszközöket.

(x)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!